Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یادداشت؛

گفتمان «فسیل گرایی پدرسالاران سیاسی» قتلگاه ظرفیت های جوانان


نویسنده ابرکوهی نوشت: نسل جوانی که قوس صعود زندگی خود را طی نموده و حال در آستانه ورود به قوس نزول زندگی خود است، همچنان گفتمان فسیل گرایی، قتلگاه استعدادها و ظرفیت های بی بدیل مدیریتی او جهت سازندگی مادی و معنوی ایرانش شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، نوشته مهران فاطمی با عنوان"گفتمان فسیل گرایی پدرسالاران سیاسی،قتلگاه ظرفیتهای جوانان " را می خوانید.

– نسل سومی های انقلاب اسلامی با هر گرایش سیاسی طالب روحیه انقلابی و جهادی بوده و ازرخوت، خستگی و محافظه کاری پدرسالاران فسیل شده، کهنه کار و بی انگیزه نسل اولی خسته شده اند چرا که انرژی ها، تجربه ها و ظرفیت های خود را در این باتلاق ناکارآمدی و بی اعتقادی به جوانان بر باد رفته می دانند!

زمزمه ها و اخباری هم که از اختلاف درون گفتمانی در اردوگاه های مختلف سیاسیون در کشور و استان ها شنیده می شود بیش از آنکه ناشی از سهم خواهی افراد باشد ریشه در به رسمیت نشناختن جایگاه جوانان دارد!

نسل جوانی که قوس صعود زندگی خود را طی نموده و حال در آستانه و ابتدای ورود به قوس نزول زندگی خود است اما همچنان گفتمان فسیل گرایی، قتلگاه  استعدادها و ظرفیت های بی بدیل مدیریتی او جهت سازندگی مادی و معنوی ایرانش شده است و با کمال تاسف اجازه عرض و اندام به او نداده و  وی را همچنان خام و بی تجربه می انگارد!

القصه این تفکر کم و بیش ، هم در اصولگرایی و هم دراصلاح طلبی و هم در جریان نیم بند اعتدالگرایی و مستقلین ریشه دوانده ومشکل ساز شده است و قطعا در انتخابات آینده این شکاف برجسته ترو نمایانتر خواهد شد!

الیوم، میدان ندادن به جوانان و نفی توانمندیهای خارق العاده مدیریتی آنان ، بایِّ نحو ٍدرحکم گناهی بزرگ و مصداق بارز تضییع حق الناس و ظلم به انقلاب اسلامی و آرمانهای امام  و شهدای دفاع مقدس است!

ابرنیوز

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد