Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن مطرح کرد

گوش شنوایی برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیست


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : سال‌ها رهبر معظم انقلاب و کارشناسان بر اجرای اقتصاد مقاومتی که تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است تأکید می‌کنند، ولی کو گوش شنوا.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز جمعه ضمن بیان اهمیت و ضرورت واقعه غدیر خم اظهار کرد : غدير منحصر به زمان گذشته نيست بلکه در همه اعصار بايد باشد.

با تأکید بر اینکه ولایت ستیزی کار همیشگی دشمنان اسلام، از زمان امیرالمؤمنین (ع) بوده است تا امروز که می‌خواهند ستون خیمه انقلاب را زمین بزنند، گفت : غدیر یعنی اینکه کسی جلوتر و عقب‌تر از خط ولایت حرکت نکنند و هر کس در هر جایگاهی قرار دارد، خود را به ولایت برساند.

آرامش نسبی جامعه درگرو معرفی سوءاستفاده کنندگان از ارزهای دولتی
به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و افزود : مسئولین باید تلاش جهادی داشته باشند و به‌جای جلسات طولانی و بدون نتیجه، شب و روز چندین برابر توانشان کار کنند و به‌جای حرف و شعار، عمل کنند.

دولت باید با نظارت و چشمان باز مدیریت اقتصادی داشته باشد. عدم نظارت بر قاچاق و استفاده ارزهای دولتی میلیاردی درجاهای دیگر به‌جای واردات کالا، مسافرت‌های تفریحی خارج از کشور ... باعث آشفتگی بازار ارز و سکه شده است.  

با اشاره به اینکه آرامش نسبی جامعه درگرو معرفی و مجازات سوءاستفاده کنندگان ارزهای دولتی است، گفت : محور فعالیت‌ها و تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی است. اما کو گوش شنوا.

اتحاد؛ به معنای اختلاف‌نظر نداشتن و انتقاد نکردن نیست
در ارتباط با اروپا و دل بستن مذاکره و گره زدن مسائل کشور به آنها برای رفع مشکلات اقتصادی باید هوشیار باشیم که جریان مذاکره با آمریکا و برجام تکرار نشود، زیرا به اروپایی‌ها هم نمی‌توان امید داشت.

امروز اتحاد و انسجام از هرزمانی لازم‌تر است، اتحاد به معنای اختلاف‌نظر نداشتن و انتقاد نکردن نیست. اما این اختلاف‌نظرها نباید به‌جایی برسد که مردم را نگران و ناامید کند.

به کوری چشم دشمنان جلسه سؤال از رئیس‌جمهور با آرامش خاتمه یافت
به جلسه طرح سؤال مجلس از رئیس‌جمهور اشاره و تصریح کرد : یکی از پیام‌های این پدیده کم‌نظیر تعامل مجلس با دولت در تاریخ ایران، این بود که برخلاف انتظار برخی عناصر سیاسی و رسانه‌های دشمن، جلسه در کمال آرامش برگزار شد.

دیگر اینکه کار مجلس نظارت بر عملکرد مسئولان و تأمین منافع مردم است، لذا در این شرایط حساس دولت باید کابینه خود را اساسی تغییر دهد و وزرای پرتوان و انقلابی جایگزین کند. منافذ و روزنه‌های فساد را ببندد و با مفسدین به جدیت برخورد کند.

همه مک‌کین‌های آمریکایی آرزوی سرنگونی ایران را به گور خواهند برد
با اشاره به مرگ سناتور بدطینت آمریکایی جان مک‌کین، که حمایت از فتنه گران 88، مخالفت با برجام، پشتیبانی از منافقین و دشمنی مادام‌العمر با ایران را در کارنامه سیاه خود داشت، گفت : به فضل خدا دیگر مکان‌های آمریکایی هم ‌آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی را به گور خواهند برد.

مسئولان همچون مردم سختی مشکلات اقتصادی و گرانی را تحمل کنند
ضمن گرامیداشت روز مباهله، ادامه داد : پیامبر اعظم (ص) در سختى‏ها و شداید خود و خانواده‏اش را به خطر مى‏انداخت، حال اگر مسئولان كشور مانند مردم سختى‏هاى اقتصادى، مشكلات تحریم، گرانى و بى‏كارى فرزندان را تحمل كردند، بدانند مردم از رفتن راه حق خسته نمی‌شوند هرچند كه این راه سختى‏هاى فراوان داشته باشد.

اعتیاد، لاابالی‌گری اخلاقی و جنسی علت افزایش طلاق
در پایان گفت : متأسفانه هرسال رکورد جدیدی در افزایش میزان طلاق و فروپاشی خانواده‌ها در آمار کشورمان ثبت می‌شود. اعتیاد، لاابالی‌گری اخلاقی و جنسی و اختلافات فرهنگی از علل طلاق است که باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد