Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

شب گذشته ابرکوهی‌ها گل‌های مهربانی را به زندانیان هدیه کردند

یازدهمین گل‌کاری خیّرین ابرکوهی در جشن گل‌ریزان/ کمک 4 میلیارد و 273 میلیون و 600 هزار ریالی خیرین ابرکوه به زندانیان


خیّرین و مسئولان شهرستان ابرکوه در یازدهمین جشن گل‌ریزان، با پرداخت چهار میلیارد و 273 میلیون و 600 هزار ریال کمک نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گل کاشتند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ شب گذشته همزمان با میلاد امام حسن (ع)، جشن گل‌ریزان ابرکوه با حضور پرشور خیّرین و نیکوکاران، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

زندانیان ابرکوه نیازمند کمک 23 میلیارد ریالی خیّرین
رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد، ضمن قدردانی از مشارکت خیّرین در جشن گل‌ریزان اظهار کرد : کمک‌رسانی به همنوعان یکی از اعمال خداپسندانه‌ای است که در دین اسلام بسیار سفارش شده است.

ذوالفعلی نژاد افزود : تعداد 23 نفر در بازداشتگاه ابرکوه به سر می‌برند که به دلیل عدم توانایی حق پرداخت شاکی، نیازمند ۲۳ میلیارد ریال کمک نقدی خیّرین هستند.

مرخصی 30 روزه برای همه زندانیان جرائم مالی غیر عمد
علی‌محمد دشتکیان معاون دادستان دادگاه عمومی استان یزد، نیز از مرخصی 30 روزه کلیه محکومین زندانی جرائم مالی و غیر عمد استان، به مناسبت میلاد امام حسن (ع) خبر داد.

ابرکوهی‌ها در کارهای خیر نمونه هستند
محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه با قدردانی از خیّران در برپایی جشن گل‌ریزان گفت : ابرکوه از شهرهای تاریخی و نمونه گردشگری است و مردمانش هم در کار خیر نمونه هستند.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد : نمونه بارز مشارکت مردم و خیران این شهرستان برگزاری جشن گل‌ریزان است که طی ۱۰ سال گذشته برگزارشده و به‌طور میانگین سالانه حدود ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شدند.

کمک 4 میلیارد و 273 میلیون و 600 هزار ریالی خیرین ابرکوه
علی عظیم پور رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و حرفه‌آموزی ابرکوه، ضمن تشکر از حضور خیّرین گفت : امسال در این جشن با کمک نقدی بیش از 21 میلیارد ریال خیّرین، می‌توانیم زمینه آزادی 29 زندانی که شامل 15 نفر محکومین مالی غیر عمد و 14 نفر پرداخت مهریه هستند، را فراهم کنیم.

عظیم پور تصریح کرد : خیرین ابرکوهی امسال نیز همچون سال‌های گذشته در یازدهمین جشن گل‌ریزان، گل کاشتند.

وی افزود : آنها با کمک 4 میلیارد و 273 میلیون و 600 هزار ریالی برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، یک‌بار دیگر نام ابرکوه را در صفحه گل‌ریزان استان ماندگار کردند.

وام قرض‌الحسنه 200 میلیون ریالی کمیته امداد برای زندانیان
سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه خاطرنشان کرد : به هر یک از سرپرست خانوارهایی که به دلایل غیر عمد زندانی هستند، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

تصاویر کامل این جشن را در اینجا ببینید.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد