Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

اجرای طرح ضیافت در یزد؛

یزدی ها با گوشت قرمز 45 هزار تومانی به استقبال رمضان می روند


مدیر بازرسی اتاق اصناف یزد گفت: در ایام ماه مبارک هبچ گونه افزیش قیمتی در زمینه کالاهای اساسی مردم نظیر برنج،حبوبات،رطب،قندو شکر و... وجود ندارد و تنها گوشت قرمز با افرایش 3 هزار تومانی به 45 هزار تومان رسیده است.

به گزارش سرو ابرکوه، مدیر بازرسی اتاق اصناف یزد در مصاحبه با یزدرسا؛ از آغاز طرح ضیافت  در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح از روز گذشته آغاز  شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و در آن بازرسان در قالب 10 تیم بازرسی دو نفره بر فروش کالاها به ویژه کالاهای اساسی نظارت خواهند کرد.

محسن مظفری تاکید کرد: در ایام ماه مبارک هبچ گونه افزیش قیمتی در زمینه  کالاهای اساسی مردم نظیر برنج،حبوبات،رطب،قندو شکر،گوشت سفید وجود ندارد و تنها گوشت قرمز با افرایش 3 هزار تومانی به 45 هزار تومان رسیده است.

مظفری با اشاره به وجود 22 هزار واحد صنفی در یزد اظهار داشت:  با توجه به کمبود نیرو در مدیریت بازرسی اصناف، نظارت و سرکشی به تمامی این واحدها زمان بر بوده و ممکن است هر دو سال یکبار نوبت به هر کدام از آن ها برسد.

وی تصریح کرد: از مردم شریف می خواهیم به عنوان نماینده بازرسی اصناف در صورت مشاهده تخلف اعم از گران فروشی،کم فروشی و عدم نصب برچسب قیمت آن را گزارش کنند تا حداکثر ظرف 24 ساعت به موضوع رسیدگی شود.

گفتنی است شماره تلفن های 36291719 و 124 آماده دریافت گزارشات مردمی است.
 

انتهای پیام/ح




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد