Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه مهریز:

یزدی‌ها فتنه‌گران را سر جایشان می‌نشانند


امام جمعه مهریز گفت: مردم فهیم و ولایی استان یزد فتنه گران و حامیان آنها را در انتخابات سر جایشان می نشانند.

 به گزارش سرو ابرکوه به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه امروز مهریز افزود: سرنوشت آینده نظام و انقلاب اسلامی به انتخابات بستگی دارد و باید این مسئله را خیلی جدی گرفت.

وی ادامه داد: بر تمامی مردم ولایی و انقلابی است که ضمن مشارکت جدی و حداکثری در پای صندوق های اخذ رای به افراد اصلح رای دهند و آینده نظام را تضمین کنند.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: ملت ایران در انتخابات بلوغ و شعور سیاسی و فرهنگی خود را بار دیگر نشان می دهند و با انتخاب افراد شایسته به کشور و انقلاب اسلامی خدمت می کنند.

برهان گفت: بدون شک ملت ایران اجازه نمی دهند که اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی و نظام به دست فراموشی سپرده شود و با رای خود و مشارکت گسترده خدمت می کنند .

امام جمعه مهریز تصریح کرد: کسانی که بخواهند در انتخابات بر خلاف مصالح نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند قطعا ملت با بینش و بصیرت آنها را سر جایشان می نشانند.

برهان گفت: مردم قهرمان ایران همچنان پشت سر مقام معظم رهبری و مطیع اوامر معظم له هستند و تا پای جان از دین و ارزش های الهی انقلاب مقدس خود دفاع می کنند .

امام جمعه  مهریز خاطر نشان کرد: متاسفانه در یزد به دنبال احیا و حمایت از فتنه گران و حامیان آنها هستند و می خواهند با دعوت از برخی افراد مسئله  دار و حامیان فتنه سال 88 بر خلاف مصالح نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند .

برهان  سوال کرد : این کار شما در دعوت حامیان فتنه سال 88 در استان یزد  چه معنایی دارد و واقعا خجالت ندارد که این کارها را انجام می دهید ؟ چه به کار انقلاب و نظام دارید ؟ بگذارید آبروی یزد حفظ بماند .

امام جمعه مهریز تصریح کرد: پیام من را به این ها در یزد برسانید که مردم ما خیلی هوشیار هستند و بدون شک شما را در عرصه مهم انتخابات هفتم اسفندماه سرجایشان می  نشانند و بدانید که مردم ما نظام ، ولایت را تنها نمی گذارند و در مسیر شهدا حرکت می کنند .

برهان در ادامه به جریان اصلاح طلبی در کشور اشاره کرد که برخی ها به دنبال فساد هستند و بر خلاف مصالح نظام و کشور فعالیت دارند و باید همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری حرکت کرد .

وی به موضوع برجام و مذاکرات اشاره و تاکید کرد: نباید به  دل به دشمنان انقلاب اسلامی بست چون آنها فقط همواره به منافع خود و رسیدن به اهداف پلیدشان در حرکت هستند .

امام جمعه مهریز به موضوع مهم عفت و حجاب در جامعه اشاره  و خواستار انجام فعالیت های فرهنگی و برخورد مناسب نیروی انتظامی با جرائم مشهود در کشور شد .

برهان همچنین به توکل و نقش آن در زندگی و عمل صالح و ایمان نیز بصورت مفصل پرداخت.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد