Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در شرایط جوی و بارندگی نوروز 98؛

ابرکوه در حال آماده باش است/ اسکان مسافران نوروزی در حسینیه های شهرستان


شهردار ابرکوه، گفت : در حال حاضر شرایط جوی مساعد است و کلیه اعضا ستاد مدیریت بحران و شهرداری با تجهیزات موجود، در حال آماده باش هستند.

لحظاتی پیش سید علیرضا رسولی شهردار ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : در پی بارندگی امروز که تا لحظاتی پیش به شدت ادامه داشت، نیروهای شهرداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان جهت ارائه هر گونه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی در حال آماده باش هستند.

رسولی، با تأکید بر اینکه در حال حاضر شرایط جوی شهرستان مساعد است، گفت : کلیه اعضا ستاد مدیریت بحران با تمام وسایل و تجهیزات موجود در مناطقی که بیشتر احتمال آبگرفتگی و سیلاب وجود دارد، شرایط را تحت کنترل دارند.

شهردار ابرکوه، خاطر نشان کرد : در صورتی که بارندگی با شدت افزایش یابد و شرایط بحرانی شود، اقدامات لازم که باید صورت گیرد به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی عنوان کرد : آبگرفتگی برخی معابر، خیابان ها و منازل برطرف شده و فعلا جای نگرانی برای مردم و مسافران نوروزی وجود ندارد.

رسولی در پایان تصریح کرد : با توجه به اینکه ابرکوه نقطه اتصال سه استان فارس، اصفهان و یزد می باشد و احتمال افزایش مسافران نوروزی از مناطق سیل زده به این شهر بیشتر است، برخی حسینیه ها (محله بازار و طاووس)، امامزاده احمد (ع) و سالن ورزشی فجر در استادیوم شهید پوراکبری با شرایط مناسب و سیستم گرمایشی، آماده پذیرش مسافران و اسکان آنها تا مساعد شدن شرایط جوی است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد