Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

پرونده‌های رباخواری همچنان روی میز دادستان ابرکوه قرار دارد

آغاز مرحله دوم برخورد با رباخواران در ابرکوه/ فرصت دوهفته‌ای دادستان برای متهمین رباخواری


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، گفت : مردم نسبت به برخورد قضایی با رباخواران دلسرد و ناامید نباشند، چراکه این پرونده‌ها در اولویت کاری قرار دارند.

محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد : مرحله دوم برخورد با رباخواران (نزول‌خواران) با چندین پرونده در مرحله کارشناسی قرار دارد.

ابراهیمی، ضمن بیان اینکه افرادی که در این مرحله آماده احضار هستند، بعضاً از چهره‌های سرشناس و شناخته‌شده شهرستان‌اند، تصریح کرد : هدف ما حفظ آبروی آنها است، لذا این افراد قبل از اجرای حکم فرصت دارند نسبت به جلب رضایت شاکی یا شاکیان خود اقدام کرده و در پیشگاه خداوند رحیم، توبه کنند.

وی به برخورد جدی با افراد رباخوار در دور قبل که خودشان مطلع هستند، اشاره کرد و گفت : در غیر این صورت نهایتاً تا دو هفته آینده، دور دوم احضار متهمین پرونده نزول‌خواری انجام می‌شود و پس از احضار هیچ‌گونه مسامحه‌ای در قبال آنها صورت نخواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، با تأکید به اینکه مردم شهر نسبت به ادامه برخورد جدی دستگاه قضایی با رباخواران دلسرد و ناامید نباشند، عنوان کرد : افرادی که در این حوزه مورد ضرر و زیان واقع شدند نسبت به تشکیل پرونده و شکایت از فرد یا افراد رباخوار هر چه زودتر اقدام کنند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد