Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تقاضای تعیین مجازات تکمیلی در کیفرخواست متهمین؛

حکم تبعیدی در انتظار سارقان و فروشندگان مواد مخدر در ابرکوه


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، گفت : ازاین‌پس به مجازات حبس برای سارقان و فروشندگان مواد مخدر اکتفا نمی‌کند و مجازات تکمیلی حکم تبعیدی از دادگاه برایشان تقاضا می شود.

محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : ازاین‌پس به مجازات حبس برای سارقان و فروشندگان مواد مخدر اکتفا نمی‌کند و برای جلوگیری از افزایش جرم و فساد در شهرستان، مجازات تکمیلی حکم تبعیدی را از دادگاه تقاضا خواهد کرد.

ابراهیمی در خصوص جزئیات این خبر گفت : اخیراً متهمینی دستگیر می‌شوند که درنهایت رذالت و زشتی، سابقه چندین فقره سرقت در پرونده‌هایشان درج ‌شده است و زندان بازدارندگی کافی برای آنها ندارد.

وی، با تأکید بر اینکه این افراد تا زمان صدور حکم قطعی، بازداشت خواهند شد، افزود : علاوه بر مجازات مقرر حبس، از دادگاه برای آنها مجازات تکمیلی حکم تبعیدی تقاضا می‌شود.

ابراهیمی افزود : همچنین فروشندگان مواد مخدر که گزارشی مبنی بر فعالیتشان در این زمینه ارائه شود یا سابقه قبلی داشته باشند و افرادی که اموال مسروقه تحصیل و خریدوفروش می‌کنند (که چندین نفر آنها شناسایی و دستگیر شده‌اند)، درصورتی‌که به این عمل خود ادامه دهند، حکم تبعیدی برای آنها اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، در پایان تصریح کرد : هرچند پرونده تجدیدنظر قطعی نشده است ولی یک مورد حکم تبعیدی برای فروشنده مواد مخدر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد