Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تا صدور حکم قطعی؛

متهمین پرونده آرد در ابرکوه با قرار وثیقه آزاد هستند


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، گفت : واقعیت این نیست که متهمین پرونده آرد در شهرستان تبرئه شده‌اند، بلکه این افراد در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد هستند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ روز گذشته خبری مبنی بر آزادی متهمین پرونده قضایی آرد در سطح شهرستان منتشر شد، که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرد.

چند ماه پیش خبری با عنوان؛ دستگیری 2 متهم به جرم اخذ رشوه و تحصیل مال از طریق نامشروع (پرونده آرد شهرستان)، در رسانه‌های استان و شهرستان، در برهه زمانی که محتکرین با احتکار اجناس ضروری و موردنیاز مردم، باعث تشویش قیمت‌ها و بازار شده بودند، مردم را امیدوار کرد که مسئولین مربوطه با دستگیری متخلفان نسبت به این خیانت‌ها اقدام می‌کنند و پیگیر ادا حقوق شهروندان هستند.

ولی روز گذشته و امروز برخی مردم معترض بودند که چرا مسئولین مربوطه نسبت به جرم متهمین پرونده آرد در ابرکوه، که حساسیت خاصی در شهرستان به وجود آورده است، چشم‌پوشی و مسامحه کرده و آنها را آزاد کردند.

متهمین پرونده آرد در شهرستان با قرار وثیقه آزاد هستند
به همین خاطر بر آن شدیم تا جزئیات موضوع و علت آزادی متهمین را از محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه جویا شویم.
ابراهیمی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : واقعیت این نیست که متهمین تبرئه شده‌اند، بلکه این افراد در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

وی ادامه داد : با توجه به بررسی‌های انجام‌شده، تخلف متهمین پرونده آرد تا حدودی اثبات‌شده است و برای قطعی شدن موضوع، پرونده به کارشناسان ارجاع داده شد. لذا تا زمان صدور حکم قطعی، آنها به قید سند آزاد خواهند بود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد