Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه موقت ابرکوه:

امروز اگر هوشیار نباشیم کودتای 28 مرداد تکرار می‌شود/ با گرفتن جشن 40 سالگی انقلاب، ثابت می‌کنیم هیچ قدرتی حریفمان نیست


امام‌جمعه موقت ابرکوه گفت : همان‌هایی که 28 مرداد سال 1332، علیه ملت ایران و آیت‌الله کاشانی کودتا کردند، امروز تلاش می‌کنند که در مقابل آمریکا کوتاه بیایم.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی فتاحی امام‌جمعه موقت ابرکوه، در خطبه‌های نماز در آستانه سالروز کودتای 28 مرداد اظهار کرد : باید از درس‌های تاریخ عبرت گرفت. همان‌هایی که در این واقعه علیه ملت ایران و آیت‌الله کاشانی کودتا کردند، امروز تلاش می‌کنند که در مقابل آمریکا کوتاه بیایم.

امروز اگر هوشیار نباشیم کودتای 28 مرداد تکرار می‌شود
حجت‌الاسلام فتاحی، در بخش دیگر خطبه‌ها به اوضاع اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت : مردم ما همیشه در زمینه مسائل اقتصادی مورد تهدید دشمنان قرار داشتند و در سال‌های اخیر به‌ویژه ماه‌های اخیر این مورد شدیدتر شده است.

فتاحی ادامه داد : امروز دشمنان نظام تمام توان و قدرت خود را در جنگ تمام‌عیار اقتصادی به کار بسته‌اند و متأسفانه افراد دست‌نشانده داخلی و برخی دیگر هم ندانسته و ناخواسته با چنگ زدن به این حاشیه‌ها، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و باعث تندشدن این جنگ می‌شوند.

مدیران کم‌کاری خود را به‌پای تحریم نگذارند/ باید با توزیع‌کنندگان ارز و سکه برخورد شود نه‌فقط دریافت‌کنندگان
وی با تأکید بر اینکه منشأ همه مشکلات داخلی، نحوه و ضعف مدیریت است، بیان کرد : اینکه برخی کم‌کاری خود را به‌پای تحریم‌ها می‌گذارند کاملاً غلط است، زیرا 40 سال است که ملت ما تحریم هستند و اکنون علت یکی از علل اوضاع اقتصادی، نابسامانی و بی‌عدالتی در توزیع 18 میلیارد دلار ارز و سکه است.

خطیب جمعه ابرکوه، به راهکارهای شناخته‌شده کارشناسان و متخصصان اقتصادی اشاره کرد و گفت : اینکه فقط دریافت‌کنندگان این ارز و سکه مجازات شوند، کافی نیست بلکه باید با توزیع‌کنندگان آن به‌طورجدی و قاطع برخورد شود.

فتاحی تصریح کرد : آنها که می‌گویند امروز به بن‌بست رسیده‌ایم و راهکار آن مذاکره با آمریکا است، یادشان رفته که ملت ایران شرایط سخت‌تری را پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر با کمر همت بستن مسئولان، به‌راحتی از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

فساد اقتصادی اژدهای 7 سر است که باید بدون ملاحظه از بین برود/ برخی چنان وانمود نکنند که قوه قضائیه مانع اجرای فرامین رهبری است
این مقام مسئول با اشاره به پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس قوه قضائیه در خصوص برخورد سریع و عادلانه با مفسدان اقتصادی، عنوان کرد : فساد اقتصادی اژدهای هفت سری است که باید با آن برخورد شود و بنای نظام برخورد قاطع و بدون ملاحظه است.

امام‌جمعه موقت ابرکوه، تأکید کرد : برای رفع مشکلات نیازی به کمک کدخدای بیگانه نیست، ما خودمان مشکلمان را حل می‌کنیم، فقط عده‌ای به‌جای اجرای راهکارهای مشخص‌شده توسط کارشناسان و متخصصان چنان وانمود می‌کنند، که قوه قضائیه و دیگران مانع اجرای فرامین مقام معظم رهبری هستند.

با گرفتن جشن 40 سالگی انقلاب، ثابت می‌کنیم هیچ قدرتی حریف آن نیست
فتاحی با تأکید گفت : امسال با گرفتن جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی، به دنیا ثابت می‌کنیم که انقلاب اسلامی ایران به حد رشد، کمال و بلوغ رسیده است و هیچ قدرتی در هیچ جای جهان، حریف آن نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد : نماز عید قربان ساعت 8 و نیم صبح روز چهارشنبه در مصلای شهدای محراب ابرکوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد