Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناجا ابرکوه:

انتخابات ابرکوه در امنیت کامل برگزار می شود


فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: این نیرو در خط مقدم دفاع از حریم امنیت ملت قرار دارد و با هماهنگی های انجام شده و به فضل خدا انتخابات هفتم اسفند در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد کمالی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در گفتگو با با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات هفتم اسفند آمادگی کامل دارد و این از افتخارات ناجاست.

وی ادامه داد: ملت با حضور باشکوه و بانشاط در انتخابات با لبیک به فرامین و توصیه های فرمانده معظم کل قوا توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

فرمانده انتظامی ابرکوه با بیان اینکه حضور آگاهانه ملت همیشه توطئه دشمنان و بد خواهان را خنثی کرده است، خاطرنشان کرد: چشم همه دنیا به انتخابات هفتم اسفند ایران دوخته شده است لذا ملت با حضور در این انتخابات بار دیگر حماسه بزرگ سیاسی را در صحنه های بین المللی به نمایش خواهند گذاشت .

کمالی ادامه داد: این حضور حماسی و شجاعانه ملت ایران در صحنه های انقلاب اسلامی بوده که توطئه های دشمنان را همیشه خنثی کرده است.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان یزد دو نامزد رقابت می کنند و با انصراف برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان، تعداد آنها به 66 نفر رسیده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات استان تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان 665 هزار و 504 نفر است که از این تعداد 35 هزار و 655 نفر آنها رای اولی هستند.

شهرستان ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت از حوزه های فرعی انتخابیه مهریز است.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد