Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امشب صورت می گیرد؛

برگزاری احیاء شب نیمه شعبان در دو مسجد ابرکوه


مسئول اداره تبلیغات اسلامی گفت: به منظور تکریم شب میلاد امام عصر(عج) و معرفت زایی نسبت به ایشان، امشب مراسم احیاء، در مسجد بیرون ابرکوه و مسجد محمد رسول الله مهردشت(محله اردی) برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورقیومی مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در گفتگو با سرو ابرکوه بیان داشت: امشب از ساعت ۲۲ به بعد تا پاسی از شب، مراسم احیاء شب نیمه شعبان، در محل مسجد بیرون ابرکوه و مسجد محمد رسول الله(ص) محله اردی شهر مهردشت برگزار خواهد شد.
پورقیومی ابراز داشت: در این مراسم که در راستای تکریم این شب بزرگ که با فضیلت ترین شب پس از شب های قدر می باشد، برنامه هایی همچون مناجات و زیارتی مخصوص امام زمان(ع) اجرا می شود تا معرفت و آمادگی را برای پذیرش و حضور مهدی زهرا(عج) در دل مردم به خصوص نسل جوان ایجاد کند.
وی افزود: برنامه احیاء با همکاری هیات امنای مسجد بیرون، مسجد محمد رسول الله (ص) و هیئت مکتب الرضا شهرستان برگزار می شود و اداره تبلیغات در این زمنیه نقش ارشادی و هدایت گر خواهد داشت.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی در پاسخ به خبرنگار سرو ابرکوه در رابطه با کیفیت جشن هایی که در سطح شهر برگزار می شود تصریح کرد: در مجموع جشن هایی که در سطح شهرستان ابرکوه برگزار می شود نسبت به شهرهای بزرگ تر از سلامت بیشتری برخوردار می باشد. ارادت و علاقه خاص مردم به امام زمان(عج) امری بدیهی و انکار ناشدنی است و نتیجتا واضح است که هرجا عظمت و شکوه برنامه ها بیشتر باشد، دشمنان نیز تلاش بیشتری برای آلوده کردن آن می نماید.
حجت الاسلام پورقیومی گفت: جشن هایی که در فضاهای سرباز برگزار می گردد خالی از آلودگی و بی عیب نیست ولی در مجموع مسئولین برگزار کننده باید برنامه ها را به خوبی مدیریت کنند. بهترین جشن، جشنی است که علاوه بر ایجاد شادی مثبت در دل ها به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت، نسبت به امام زمان(عج) معرفت و آگاهی بیشتری ایجاد کند و جامعه را آماده پذیرش وجود صاحب الزمان(عج) نماید.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد