Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور مديركل دفتر امور روستايي یزد انجام شد

بهره برداری از طرح های عمرانی روستاهاي بخش مركزي ابركوه + تصوير


مديركل دفتر امور روستايي استان یزد از روستاهاي بخش مركزي ابركوه بازديد كرد و چندین طرح عمرانی را بهره برداری نمود.

به گزارش سرو ابركوه، جلسه شورا و دهياران بخش مركزي با حضور هادی مقیمی مدير كل دفتر امور روستايي، رسولی فرماندار ابرکوه و آقایی بخشدار مركزي در محل سالن اجتماعات فرمانداري ابركوه برگزار شد.

مديركل دفتر امور روستايي استان، از حضور شورا و دهياران روستا در انتخابات 7 اسفندماه تشكر كرد و افزود: برنامه ريزي درست و منطقي، همفكري شورا و دهياران مي تواند عاملي براي موفقيتشان در كليه امور روستا باشد.

وي در ادامه گفت: باید اعتبارات بیشتری به روستاهاي محروم مانند روستاهاي مرکزی ابركوه تعلق گيرد که امید داریم در آینده این مهم صورت گیرد.

در ادامه مقیمی از دو واحد تولیدی گلخانه ای خیارسبز در سطح چهار هزار و 200مترمربع، ساماندهی ورودی روستای احمدآباد و ساختمان  تازه تاسیس شده ی دهیاری های روستای هروک و رحیم آباد مجموعا با زیربنای 400مترمربع  بهره برداری کرد.

مديركل دفتر امور روستايي استان  همچنین از خانه بوم گردي روستاي تيزوك، كارخانه كارتن سازي ناحیه صنعتی ابرکوه و از اجرای دیوار ساحلی مریم آباد بازدید نمود.

وی همچنین ساخت بوستان محله ای روستای شهرسب در وسعت یک هزار و 100مترمربع را افتتاح و کلنگ میدان ورودی از سمت شیراز به روستای فراغه را نیز به زمین زد.

انتهای پیام / ف 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد