Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه:

به جای گدا پروری، به نیازمندان واقعی کمک کنیم/ متکدیان در ابرکوه جمع آوری شدند


مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه در پی اعلام خبر جمع آوری متکدیان از سطح شهر ابرکوه گفت: مردم به جای کمک به متکدیان که موجب گدا پروری است، از طریق مراکز خیریه به نیازمندان واقعی کمک کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، معضل تکدی گری یکی از نابهنجاری های اجتماعی می باشدکه زمینه ساز بسیاری از نابسامانی ها و آسیب های اجتماعی است. ضمن اینکه این پدیده در  مواد 712 و 713 قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده است، خود نیز بستر شکل گیری بسیاری از جرائم دیگر را نیز فراهم می کند.

مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه در پی جمع آوری تعدادی از متکدیان در سطح شهر اظهار کرد:  شهرداری با همکاری نیروی انتظامی پس از شناسایی رابط و محل استقرار متکدیان اخطارهای لازم را به آنان داده و  در ادامه بر طبق قانون تکدی گران را از سطح شهر جمع آوری کرده و به مراجع قضایی تحویل دادند.

محسن فلاح زاده با بیان این که «مبارزه با تکدی‌گری» نیازمند مشارکت صدرصدی شهروندان است، تصریح کرد: کمک به متکدیان زمینه ساز فعالیت های بیشتر آنان و در نتیجه افزایش جرائم و همچنین ترویج گدا پروری می شود. لذا به جای کمک به اینگونه افراد بهتر است تا از طریق مراکز خیریه و کمیته امداد، از نیازمندان واقعی حمایت کنیم.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد