Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف کاهش سرعت در مسیر ورودی شهر انجام شد

آغاز به کار پروژه میدان های شهیدان آدمی و دادگستر در ابرکوه


مسئول دفتر فنی شهرداری ابرکوه از شروع عملیات اجرایی میدان شهیدان آدمی و دادگستر به منظور کاهش سرعت در مسیر ورودی شهر از سمت فارس خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، حمید رستگار مسئول دفتر فنی شهرداری ابرکوه از شروع عملیات اجرایی میدان شهیدان آدمی و دادگستر خبر داد و افزود: به منظور کاهش سرعت در مسیر ورودی شهر از سمت فارس و کاهش ترافیک در قسمت شهرک صفائیه به مرکز شهر ایجاد این میادین در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی بیان داشت: پس از نقشه برداری و تهیه طرح میدان شهیدان آدمی که در تقاطع جاده مریم آباد و بلوار امام علی (ع) قرار دارد عملیات خاکبرداری آن در دست اقدام می باشد.

رستگار با بیان این مطلب که احداث این میدان باعث کاهش سرعت در این محور و ایجاد دسترسی های لازم به شهرک ولایت می گردد گفت: پس از خاک برداری و شن ریزی اقدام به جدول گذاری و سپس آسفالت اطراف میدان اقدام خواهد شد.

وی در ادامه از عملیات اجرایی میدان دادگستر که حدفاصل خیابان شاهد یا دادگستری منتهی به خیابان سعدی می باشد خبر داد و افزود: پس از تصویب طرح این خیابان و تملکات زمین های در مسیر و توافق با مالکینی که زمین های آنها در مسیر بود عملیات خاکریزی ابتدای این خیابان شروع گردید و امید است که تا پایان سال جاری پروژه به اتمام برسد.

مسئول دفتر فنی شهرداری ابرکوه در پایان بیان داشت : جهت اتمام این پروژه ها مبلغی بالغ بر حدود 3 میلیارد و 300 میلیون ریال به استثنای تملکات صورت گرفته هزینه خواهد شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد