Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه:

طرح جامع مدیریت پسماند در ابرکوه نهایی شد


مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه از نهایی شدن طرح جامع مدیریت پسماند، در این شهر خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، محسن فلاح زاده مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه اظهار کرد: سیستم مدیریت پسماند از هفت مرحله تشکیل شده است که بصورت زنجیروار بهم متصل شده و هر کدام از مراحل اگر وظیفه اش را بدرستی انجام ندهد اثراتش را در مراحل بعدی نشان می دهد.


وی مراحل سیستم مدیریت پسماند را اینچنین برشمرد: تولید در محل، ذخیره در محل، جمع آوری، حمل و نقل، بازیافت، پردازش و دفع نهایی.


مسئول خدمات شهری تشریح کرد: جمع آوری و حمل پسماند در تمام دنیا به عنوان یکی از وظایف شهرداری ها است که مستلزم صرف هزینه قابل توجهی است. اگر هر کدام از این مراحل سیستم مدیریت پسماند بتواند بخشی از هزینه های این مرحله را تعدیل کند می توانند نقشی تعیین کننده در این سیستم داشته باشند.


فلاح زاده با بیان این مطلب که این طرح برای بهبود وضعیت و کیفیت دفع بهداشت استاندارد می باشد گفت: با هماهنگی لازم و انجام شده مقرر گردید که با همکاری بین دو شهرداری ها و دو بخشداری های شهرستان زباله های سطح شهر در یک نقطه تعیین شده دفع شود که در حال حاضر پیگیر مکانیابی و تأیید محل مورد نظر توسط دستگاههای ذیربط هستیم .


به گزارش روابط عمومی شهرداری ابرکوه وی خاطر نشان کرد: در این طرح مواردی از جمله کارگاه بازیافت و ... پیش بینی شده است.




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد