Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

یک روز پس از حماسه؛

تقدیر سایت خبری «سرو ابرکوه» از حضور بی نظیر مردم در حماسه 7 اسفند 94


پایگاه اطلاع رسانی سرو ابرکوه با انتشار پیامی از حضور 90 درصدی مردم شهرستان در پای صندق های رأی قدردانی کرد.

سایت خبری تحلیلی سرو ابرکوه، با ارسال این پیام از کلیه همشهریان محترم، که یکبار دیگر با حضور در پای صندوق های اخذ رأی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نقش های دشمن را نقش بر آب کردند، تقدیر کرد.


بسمه تعالی


ملت فهیم و ولایتمدار ابرکوه


پس از رقابت های نفس گیر و البته سالم تبلیغاتی بین کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در نهایت این غیور مردمان دیار سرو کهن ابرکوه بودند، که جایزه اول را نصیب خود کرده و با حضوری سبز، جانی دوباره به کویر بخشیده و با بند بند انگشتان خود سدی نفوذناپذیر به دور نظام و انقلاب اسلامی کشیدند.


دیروز مردم سالاری دینی این نظام در مقابل چشم کوردلان و بدخواهان، اقتدار ملی مردم ایران را به نمایش گذاشت و هفتم اسفند ماه 94 را مبدل به یک حماسه ملی کرد، که برای همیشه در حافظه تاریخ پر افتخار و غرور ایران اسلامی ثبت شد.


بدون شک حضور باشکوه مردم ابرکوه در پای صندوق های اخذ رأی نشان از این دارد که این ملت قدر نعمت ولایت، استقلال و آزادی را می دانند و به نظامی که روزی بدان رأی «آری» دادند، اعتماد کامل دارند. همان نظامی که روزی خون هزاران شهید، بهای سنگین برپایی آن بود و امروز حضور مردم در حماسه های ملی، بهای استمرار آن می شود.


ما خود شاهد حضور رأی اولی ها، دلیرمردان و شیر زنان نسل انقلاب، کارمند، کارگر، دانشجو، کودکی که در آروزی رأی دادن انگشتش را آبی رنگ کرد و.... بودیم، که همه و همه تنها به عشق میهن اسلامی ایران و لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری، شناسنامه های خود را در دست گرفتند، تا یک بار دیگر مهر عزت، اقتدار، غرور، غیرت، سربلندی و شرف را پای آن بکوبند.


هم اینک عوامل پایگاه اطلاع رسانی سرو ابرکوه، از همه همشهریان عزیز که با حضور پرشور، در پای صندوق های اخذ رأی، یکبار دیگر پرچم سه رنگ کشورمان را بر بلندای قله های افتخار به اهتزار درآوردید، تشکر و قدردانی کرده و از خداوند منان توفیق روزافزون برایتان خواستاریم.


با تشکر

مدیریت و خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی سرو ابرکوه

هشتم اسفند ماه 94


انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد