Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع) ابرکوه:

ثبت نام ملی مدارس حفظ یکساله سفیران بهشت در ابرکوه آغاز شد


رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع) ابرکوه، از آغاز ثبت نام مدارس دخترانه و پسرانه شبانه‌ روزی حفظ و تفسیر قرآن سفیران بهشت با رویکرد حفظ کل قرآن در یکسال خبر داد.

مهندس مجتبی عزیزی رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین علیه السلام شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن اعلام خبر فوق افزود: در این مدارس که به صورت شبانه‌روزی و با امکانات رفاهی و خوابگاهی اداره می‌شود، دوره های حفظ و تفسیر یکساله کل قرآن کریم برای افراد 14 تا 24 سال که مسلط به روخوانی و روانخوانی برگزار شده و مخاطبان پس از مدت یکسال و به لطف الهی حافظ کل قرآن کریم خواهند شد.


عزیزی افزود: روند پذیرش و راهیابی علاقمندان به دوره‌های حفظ یکساله کل قرآن کریم، شرکت در مصاحبه تخصصی و آزمون ورودی و نهایتا شرکت در دوره 45 روزه آزمایشی است. شرکت کنندگان پس از کسب حدنصاب لازم نمرات آزمون علمی و اخلاقی، در صورت موفقیت جهت حفظ یکساله پذیرش می شوند.


رئیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور گفت: این طرح برای سومین سال متوالی برگزار می شود، که در مرحله اول و دوم این طرح در دو سال گذشته بیش از 50 نفر شرکت کنندگان، موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند و علاوه بر دریافت گواهینامه حفظ کل قرآن، در آزمون ها و مسابقات سراسری نیز خوش درخشیدند.


وی دریافت گواهینامه حفظ کل قرآن از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امکان دریافت مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث با شرکت در آزمون اختصاصی وزارت علوم و استفاده از امکانات رفاهی، آموزشی و ... را از جمله مزایای دیگر این طرح دانست.


رئیس بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین علیه السلام اظهار کرد: دختران و پسران فارغ التحصیل پایه هشتم از سن 14 تا 24 سال با شرط عدم تاهل و عدم اشتغال تحصیلی در طول دوره و برخورداری از شرایط جسمی و روحی سالم که تسلط کامل بر روخوانی و روانخوانی قرآن دارند، می‌توانند در طرح حفظ یکساله کل قرآن کریم ثبت نام کنند.


عزیزی در خاتمه گفت: حدود یک سوم هزینه های مدرسه در قالب شهریه و به صورت اقساط از مخاطبان دریافت و بیش از دو سوم هزینه ها از طریق خیرین نیکوکار تامین خواهد شد. بحمدالله با حمایت بی نظیر خیرین نیکوکار فضای مدارس دخترانه و پسرانه بشارت در یک محیط باغ مدرسه و امکاناتی مطلوب و درخور مستقرر گردیده و به لحاظ رفاهی و آموزشی، قرآن آموزان این مدارس از استانداردهای لازم برخوردار خواهند بود.


گفتنی است علاقمندان از سراسر کشور می توانند حداکثر تا تاریخ 15/03/95 با مراجعه به بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین علیه السلام ابرکوه و یا با شماره های 16-32821112 – 035  و 09134527127 تماس و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد