Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

قابل توجه اهالی ابرکوه و مهردشت؛

ثبت نام کارت ملی هوشمند در دفتر پیشخوان خدمات دولت شهید بهشتی ابرکوه


مسئول دفتر پیشخوان خدمات دولت (شهید بهشتی) ابرکوه گفت: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام کارت ملی هوشمند، با مدارک شناسایی به این دفتر مراجعه کنند.

فرهاد اکرمی مسئول دفتر پیشخوان خدمات دولت کد 72391006 ، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: اداره ثبت احوال شهرستان در راستای برون سازی و واگذاری خدمات خود به بخش خصوصی، صدور کارت ملی هوشمند، به عنوان مرجع اطلاعات هویتی افراد را به این دفتر واگذار کرده است.


اکرمی در خصوص مراحل تقاضای کارت ملی هوشمند، گفت: ثبت نام و صدور این کارت، که در آینده حدود 52 خدمت کشور در آن، ادغام خواهد شد در دو مرحله می باشد. در مرحله نوبت گیری افراد بالای 15 سال با همراه داشتن شناسنامه و یا کارت ملی فعلی خود، به دفتر پیشخوان 1006 ابرکوه و یا سایت ثبت احوال مراجعه و تقاضای خود را مطرح می کند.


وی افزود: در مرحله دوم شخص متقاضی، در تاریخ تعیین شده، با در دست داشتن مدارک شناسایی و همچنین کدپستی و کد رهگیری دریافتی در زمان نوبت گیری، به محل دفتر مذکور مراجعه نمایند. سپس فرم درخواست کارت؛ توسط همکاران ثبت نام متقاضی را تکمیل و به سازمان ثبت احوال کشور ارسال می کنند.


تصریح کرد: عکس لازم برای چاپ بر روی کارت، به صورت آنلاین و زنده در محل دفتر، توسط کاربر مربوطه انجام خواهد شد. لذا متقاضیان محترم آمادگی گرفتن عکس را در موعد ثبت نام داشته باشند. 


مسئول دفتر پیشخوان خدمات دولت عنوان کرد: در پایان افراد می توانند گزارش صدور کارت ملی هوشمند را از طریق پیامک به شماره همراهی که در ثبت نام قید کردند، مطلع شده و جهت دریافت آن، شخصا به اداره ثبت احوال ابرکوه مراجعه نمایند.


اکرمی با اشاره به فعالیت های دفتر پیشخوان خدمات دولت کد 72391006 شهید بهشتی ابرکوه، گفت: این دفتر واقع در ابتدای خیابان سرو و از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر نیز خدمات حدود 13 ارگان دولتی و غیردولتی، را ارائه می کند.


وی اضافه کرد: همچنین خدماتی مربوط به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مخابرات، پست بانک، شرکت توزیع برق، شرکت آب و فاضلاب، سازمان امور دارایی، سازمان فنی وحرفه ای، همراه اول، ایرانسل، رایتل، شهرداری، آموزش و پرورش و خدمات دیگر ثبت احوال اعم از تعویض شناسنامه و... که در شرف اجرا است، انجام می شود.


اکرمی ضمن تشکر از حضور مسئولین در مراسم افتتاح دفتر ثبت نام کارت ملی هوشمند، خاطر نشان کرد: دفتر پیشخوان خدمات دولت، آماده همکاری با ارگان ها و سازمان هایی که قصد برون سپاری خدمات خود را دارند، می باشد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 4.5 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد