Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد درجلسه جمع اصحاب رسانه:

رابطه ایران و آمریکا دوستی گرگ و میش است/ پیروزی ملت ایران با تبعیت از رهبری ابدی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به سخن امام راحل (ره) که اگر امریکا یک خدمتی به ما کرده باشد همان قطع رابطه با آمریکا است گفت: رابطه ایران و آمریکا دوستی گرگ و میش است و اگر هدایت های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری نبود نمی دانستیم در حوادث اخیر چه اتفاقی می افتاد.

به گزارش خبرنگار سروابرکوه به نقل از  یزد رسا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد صبح امروز دراولین جلسه حلقه طیبه صالحین اصحاب رسانه یزد که در ساختمان اقشار بسیج یزد برگزار شد با توجه به در پیش عید غدیر اظهار داشت: تمام زحمات پیامبر اکرم(ص) در حادثه غدیر خلاصه می شود و اگر این کار انجام نمی شد پیامبر رسالت خود را انجام نداده بود.

"حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی"با اشاره به اینکه انتخاب حضرت علی (ع) به عنوان جانشین از سوی پیامبر نشان می دهد که مدیریت در جامعه یک امر قطعی است گفت: جامعه امروز غرب، مدیریت را به صرف مدیریت اجتماعی می داند اما اسلام معتقد به مدیریت معنوی است که اینجا وجه تمایز نگاه غرب و اسلام به اجتماع مشخص می شود.

حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه اسلام با فطرت انسان در تضاد نیست گفت: یقیناً آن تفکر و نظام که با فطرت انسان در تضاد باشد محکوم به فنا است که نمونه بارز آن ادیان ونظام هایی بوده اند که تاکنون در جهان به وجود آمده اند، که یا دچار انحراف شده اند و یا به تاریخ پیوسته اند.

وی گریزی به تبعید امام به پاریس زد و خاطر نشان کرد: عنایت الهی بود که امام(ره) به پاریس رفت زیرا با سفرش به فرانسه کسانی که طالب حق و حقیقت بودند را با تفکر اسلام آشنا کرد.

این روحانی با مقایسه دین اسلام ومسیحیت که دچار تحریف شده اند گفت: افرادی به واسطه پاپ از مسیحیت گریزان می شوند و افرادی که عمری زنذگی خود را در غرب گذرانده اند به واسطه امام (ره) مسلمان می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در خصوص نقش بارز پیامبر در جامعه عرب گفت: مهترین دلیل احترام عمیق اعراب به پیامبر این است که پیامبر توانست شتر سوار عرب را آسمانی کند.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) از طریق مدیریت وامامت جامعه انسان ها مرده را زنده کرد تصریح کرد: امام خمینی(ره) نیز با مدیریت خود، کشور و مردمی که از یک مامور نما می ترسید به کشوری تبدیل کرد که در مقبل غرب ایستاده است و اگر تبعیت از رهبری ادامه یابد تا قیامت پیروزی از آن ملت ایران است.

کوهستانی با اشاره به آیه ای از سوره ی مائده گفت: خداوند در این سوره می گوید از من بترسید زمانیکه از امامت دور شوید و شکر این نعمت را ادا نکنید.

وی رابطه ایران و آمریکا را به گرگ و میش تشبیه کرد و گفت: اگر هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری نبود نمی دانستیم در حوادث اخیر چه اتفاقی می افتاد.

وی با اشاره به سخن امام راحل (ره) که اگر امریکا یک خدمتی به ما کرده باشد همان قطع رابطه با آمریکا است اضافه کرد: اسرائیل و یهود نیز همانطور که در روایات آمده است دشمن طراز اول مسلمانان هستند و و هیچ وقت از دشمنی خود دست برنمی دارند مگر اینکه به دین آن ها ایمان آورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گردانندگان معادلات سیاسی در غرب را اسرائیل دانست و اظهار داشت: بعد از تماس تلفنی روحانی و ملاقات ظریف با جان کری دیدیم که با یک دیدار کوتاه نتانیاهو با اوباما، مسئله ایران و آمریکا به این سادگی حل نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه یزد: رسانه ها، فرهنگ اسلامی را در جامعه ترویج دهند

مسئول سازمان بسیج رسانه یزد در نخستین نشست حلقه های صالحین بسیج رسانه گفت: رسانه ها، فرهنگ اسلامی را در بستر جامعه ترویج دهند.

مسئول سازمان بسیج رسانه یزد

 مسئول سازمان بسیج رسانه یزد در نخستین نشست حلقه های صالحین بسیج رسانه با بیان اینکه رسالت بسیج رسانه در تعمق بخشی فرهنگ دینی و اسلامی در راستای کادر سازی برای تحقق جامعه اسلامی است، اظهار داشت: نشست حلقه های صالحین بسیج رسانه در موضاعات اخلاق رسانه و فقه رسانه وارد شده که صاحبان قلم، فکر و اندیشه با تجمع خود به بحث و تبادل نظر می پردازند.

راسخی با بیان اینکه نه انجمن در سطح استان یزد تشکیل شده است، افزود: در شهرستان یزد چهار انجمن عکاسان، دبیران و سر دبیران، خبرنگاران و فعالان رسانه ای و صاحب نظران به صورت ماهیانه با تشکیل حلقه های صالحین دور هم جمع می شوند و در راستای هدف بسیج رسانه، فرهنگ اسلامی را در بستر جامعه ترویج دهند.

وی در ادامه گفت: تداوم حلقه های صالحین در کانون انجمن بسیج رسانه، برقراری کارگاه های آموزشی و برکزاری جلسات نقد و بررسی از دیگر برنامه های سازمان بسیج رسانه یزد می باشد.

گفتنی است در این نشست تصمیم گرفته شد که رسانه های استان یزد به صورت ماهیانه در روز های چهار شنبه و یا پنجشنبه آخر هر ماه حلقه طیبیه صالحین را تشکیل دهند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد