Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه شورای اداری مطرح شد

زائران اربعین از طریق مراجع رسمی ثبت نام کنند/ در معرفی دستگاه های برتر ابرکوه، عدالت رعایت شود


فرماندار ابرکوه گفت: زائران همایش پیاده روی اربعین از طریق مراجع رسمی ثبت نام کنند تا در صورت بروز مشکل، مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در قالب شورای اداری گرد هم آمدند تا در رابطه با برنامه ریزی مناسبت های پیش رو در آبان ماه، نقطه نظرات خود را بیان کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

در ابتدای این جلسه سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه دستور کار جلسه شورای اداری را بدین شرح عنوان کرد: هماهنگی برنامه های راهپیمایی 13 آبان، اعزام کاروان دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور، برنامه گرامیداشت 17 آبان، یادواره شهدای فصل پاییز، جمع آوری کمک های مردمی جهت همایش بزرگ پیاده روی اربعین، ارائه گزارش سرشماری نفوس و مسکن، برنامه های هفته پدافند غیر عامل و هفته بسیج دانش آموزی.

رسولی ضمن تقدیر از برخی ادارات بابت جذب اعتبارات تخصیص داده شده، افزود: مردم شهر مهردشت برای اولین بار اقدام به دایر کردن موکب پذیرایی برای زائران تربت امام حسین(ع) نموده و در این راستا توانستند کمک های مردمی نقدی و غیر نقدی به ارزش یک میلیارد ریال جمع آوری نمایند.

وی ادامه داد: آبان ماه یادآور وقایع مهمی از جمله شهادت حسین فهمیده، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید امام خمینی به ترکیه و همچنین شهادت جمعی از دانشجویان و دانش آموزان می باشد که این روزها در مجموع روز مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت. لذا باید مناسبت های این ماه به خوبی گرامی داشته شود.

فرماندار شهرستان در رابطه با اعزام زائران به کربلا در اربعین، تصریح کرد: تدابیر لازم جهت رفاه حال زائران در کربلا اندیشیده شده است؛ لذا لازم است که کلیه زائران جهت شرکت در پیاده روی اربعین از طریق مراکز رسمی اقدام نمایند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بتوان آنها را تحت حمایت قرار داد.

در ادامه مسلم روحی پناه رئیس اداره آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اگر قرار است در جلسه شورای اداری از ارگان یا اداره ای تقدیر شود، بهتر است عملکرد کلیه دستگاه های اجرایی بر اساس ملاک های تعریف شده، ارزیابی شده و معرفی دستگاه های برتر بر اساس عدالت صورت گیرد.

روحی پناه در ادامه ضمن بیان اینکه محوریت راهپیمایی 13 آبان با اداره آموزش و پرورش است، تأکید کرد که کلیه اقدامات لازم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد