Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

عدم انعکاس پیاده روی اربعین در رسانه های دنیا، توطئه دشمنان است


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: حوادث بزرگ خالی از دشمن نیست وعدم انعکاس پیاده روی اربعین در رسانه های سراسر دنیا، نیز از توطئه های دشمن است.

به گزارش سرو ابرکوه، امام جمعه موقت بخش بهمن اظهار کرد: تشرف به كربلا با پاي پياده با مطرح شدن آيت الله العظمي سيد محمود شاهرودي به عنوان يكي از اساتيد و مدرسان حوزه نجف، رایج شد که رفته رفته مردم ایران و عراق نیز به این امر گرایش یافتند. اما نکته مهم این است که پیاده روی اربعین امروزه به یک همایش عظیم چندین میلیونی کم نظیر در تمام دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام احمد محمدی تصریح کرد: این حرکت صرفاً یک زیارت با اشک و روضه و سفره نیست؛ مسئله فراتر از این است.کسی که در این سفر پُر ماجرا، انواع مشکلات را به جان میخرد و در دل شوق شهادت دارد، می خواهد بگوید اگر در عاشورا ندای«هَل مِن ناصر یَنصُرنی» امام حسین(ع) بی پاسخ ماند، من امروز آمده ام که پرچم علمدارش را بلند کنم، هدفم با امام یکی است و آن هم مبارزه با طاغوت زمان است.

محمدی خاطرنشان کرد: بنابراین پیاده روی اربعین در واقع نماد اقتدار جهان تشیع و مظهر اتحاد دل های آزادگان جهان در راستای گذشتن از کربلا و رسیدن به قدس شریف می باشد. البته این حرکت و همایش بی نظیر، خالی از دشمنی نیست. رسانه های معاند از انعکاس این واقعه بزرگ که چیزی شبیه معجزه است می گذرند؛ هرچندکه از دشمن انتظاری غیر از این نیست.

وی در خاتمه افزود: با توجه به اینکه ما هنوز نتوانسته ایم امام زمان(ع) را با فریاد بلند به دنیا معرفی کنیم، این اجتماع عظیم فرصت خوبی است تا باروحیه انقلابی ضمن میثاق مجدد با آرمان های سیدالشهداء(ع) درراستای اعتلای کلمه حق برای شناساندن جریان ظهور وفرهنگ مهدویت تلاش کنیم.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد