Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

شهادت حججی؛ عزت به تاراج رفته در سلفی حقارت انگیز را به عزت تبدیل کرد


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: خون بنا حق ریخته شده شهید محسن حججی، عزت به تاراج رفته کشور در سلفی های حقارت انگیز را به عزت تبدیل کرد و حال و هوای کشور را عاشورایی کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام احمد محمدی بنچناری امام جمعه موقت بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید محسن حججی و تسلیت شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: خون بنا حق ریخته شده شهید حججی هنگامی که کمتر از یک اربعین به محرم سیدالشهدا (ع) زمان باقی است، عزت به تاراج رفته کشور در سلفی های حقارت انگیز را به عزت تبدیل کرد و حال و هوای کشور را عاشورایی کرد.

حجت الاسلام محمدی افزود: وقوع این قبیل شهادت ها انسان را از یک سو خوشحال می کند که نشان می دهد بعد از گذشت 1400 سال حضرت علی (ع) چنین شیعیان با عزت و وفاداری دارد، که در بدترین شرایط مقابل حرامیان اینگونه سرافرازانه به استقبال شهادت می روند.

خطیب جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: از طرفی انسان را ناراحت می کند که اساساً چرا باید چنین مصیبت هایی دامنگیر بشریت شود.

محمدی با اشاره به سالروز واقعه کودتای 28 مرداد، گفت: این کودتا توسط سازمان جاسوسی بریتانیا و سیاه، با همکاری ارتش شاهنشاهی و اراذل و اوباش، در راستای مقابله با استقلال کشور، چپاول ثروت و منابع ملی ایران رقم خورد، که این دشمنی ها تا امروز نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امریکایی که بدهکارترین کشور دنیا است میلیاردها دلار هزینه می کند که کشورهای مستقل را شکست دهد، در مواجهه شدن با ایران ولایتمدار و سربلند راه بجایی نبرده است و نخواهد برد.

امام جمعه موقت بخش بهمن بیان کرد: نمونه بارز این دشمنی ها که بیش از 50 سال است در مراکز تحقیقاتی و اتاق فکر صهیونیست بین المللی نهادینه شده است، ایجاد جنگ عقیدتی و به انحراف کشاندن ملت ها از نگاه مکتب و ایدلوژی دینی است.

محمدی ادامه داد: که این جنگ در غالب اسلام امریکایی، عرفان و امام سازی بدلی، نمود پیدا کرده است. آنها در قرآن بدلی نیز آیات جهاد و آیات مربوط به استقامت در دین را حذف کردند.

عربده کشی های ترامپ، نشانه درماندگی او است

وی تأکید کرد: در عرصه سیاست هم امروز نقض برجام و شدت بخشیدن به تحریم ها توسط دولت و رئیس جمهور قمارباز امریکا که بر همگان آشکار است، تا جایی رسیده است که صدای هم پیمانان غربی شان را در آورد.

محمدی گفت: خلاصه مطلب اینکه عربده کشی های ترامپ جنایتکار و نژاد پرست، نشان از بزدلی، درماندگی و استیصال او در رویارویی با جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دارد.

وی اذعان کرد: گمان ما بر این است که با سیاست های غلط ترامپ و تیم کاریش، دنیا شاهد از هم پاشیدگی ایالات متحده و بروز مشکلات عدیده ای درون جامعه امریکا، در طول زمامداری آنها خواهد بود.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد