Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه در جمع کامیون‌داران مطرح کرد

لزوم راه اندازی دفتر اعلام بار و نوبت دهی رانندگان در ابرکوه


فرماندار ابرکوه گفت: ابرکوه از داشتن سالن اعلام بار و دفتر نوبت دهی برای اعلام عادلانه بار بی بهره است که راه اندازی این دفتر از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری می کند.

به گزارش سروابرکوه، جلسه کمیته حمل و نقل با حضور نمایندگان رانندگان و دادستان در دفتر فرمانداری شهرستان برگزار شد.

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در این نشست گفت: قشر فعال رانندگان و کامیونداران با تلاش شبانه روزی خود مهم ترین نقش را در حمل و نقل و ایجاد اشتغال دارند و بایستی مشکلات آنان نیز مورد پیگیری قرار گیرد تا بتوانند با آسودگی خاطر وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

کاظمی نسب با اشاره به مشکلات اعلام بار و نوبت دهی رانندگان افزود: ابرکوه از داشتن سالن اعلام بار و دفتر نوبت دهی برای اعلام عادلانه بار بی بهره است که راه اندازی این دفتر از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری می کند.

وی تاکید کرد: اساسا ً دولت نمی تواند در جزئیات حمل و نقل و اعلام بار وارد شود و باید جهت توزیع عادلانه بار موسسات حمل بار وارد شوند.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: انجمن صنفی رانندگان در اسرع وقت نسبت به تشکیل کنسرسیوم اقدام نمایند تا از نابرابری ها و ناعادلانه بودن اعلام بار که باعث ناراحتی جمع کثیری از رانندگان شده است بکاهد و مشکلات و شکایات قبلی نیز کاسته شود.

فرماندار ابرکوه ادامه داد: تا زمان تشکیل کنسرسیوم که حداقل 6 ماه طول خواهد کشید شرکت تعاونی کامیونداران نسبت به نوبت دهی و اعلام بار اقدام نمایند و بار به طور مساوی بین باربری ها تقسیم شود.

محمد حسین ابراهیمی دادستان شهرستان نیز در این نشست با اشاره با مشکلات به وجود آمده در خصوص اعلام بار رانندگان گفت: باربری ها و انجمن های حمل بار هر چه سریعتر مشکلات موجود را حل نمایند و اگر باز تخلفی انجام شود به صورت جدی برخورد خواهد شد.

رئیس راهداری و حمل  و نقل ابرکوه نیز گفت: بحث بار چون با افراد مختلف مواجه می باشد همیشه مشکلات خود را داشته است و در این شهرستان 6 شرکت حمل بار وجود دارد و درخواست تقسیم بار دارند که با تشکیل کنسرسیوم بخشی زیادی از مشکلات آنان حل خواهد شد .

گفتنی است بیش از دو هزار راننده با بیش از 1000 کامیون و خودرو سنگین در ابرکوه فعالیت دارند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد