Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

مامور کردن عوامل نفوذی به نافرمانی مدنی، اقدام دشمن در آستانه انتخابات/ عربستان با قطع رابطه با ایران، گور خود را کنده است


امام جمعه ابرکوه گفت: آمریکا قصد دارد کشور را دچار التهابات سیاسی و اقتصادی کند و عوامل نفوذ رامأمور به نافرمانی مدنی کرده و ملت مسلمان ایران باید با بصیرت گوش به فرمان رهبری باشد و بداند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه امروز ابرکوه(18 دی ماه 94) ضمن اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه اظهار کرد: رهبر انقلاب دراجلاس سراسری ائمه جمعه کشور درتهران براهمیت، صلابت واثربخشی نمازجمعه درایجاد وحدت وفرهنگ سازی به عنوان قلب فرهنگی شهر تأکید کرده و نماز جمعه را قرارگاه تقوا، بصیرت و اخلاق نامیدند که ائمه جمعه فرمانده این قرارگاهند.

وی ضمن بازخوانی سخنان رهبری پیرامون انتخابات پیش رو بیان کرد:  10 نکته مهم و قابل توجه در مورد انتخابات در سخنان رهبری بیان شد که مهمترین آن می توان به تاثیر گذار بودن انتخابات در نظام اسلامی که موجب آبروی سیاسی نظام است اشاره کرد.

وی تاکید کرد: ورود زود هنگام داوطلبان به فضای انتخاباتی مضرّ است و متاسفانه بنا به گفته رهبر انقلاب عده ای مریض از حالا سعی می کنند انتخابات را نامطمئن نشان دهند که این خلاف و حق الناس است.

حسینی افزود: تفسیر رأی مردم به نفع خود، ورود افراد نفوذی به مجلس خبرگان و شورا، پذیرش داوطلبان وردّ اشخاص ناصالح، پذیرش نتیجه انتخابات همه از مصادیق حق الناس است که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند و مردم و مسئولان نیز باید گوش به فرامین رهبری باشند.

خطیب جمعه ابرکوه بر تأکید رهبر انقلاب برحضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، پاسخی کوبنده به شرارت های دشمن است و استحکام نظام و اعتبار کشور را بالا می برد اما در این انتخاب مردم باید در انتخاب اصلح نهایت دقت و توجه را داشته باشند و به کسانی رای دهند که از روی صفا وعلاقه مندی به انقلاب به میدان آمده اند نه به سبب مقاصد ی که در سر دارند.

نسل 9 دی 88، رسالت مشترک نسل 19 دی 56 را دنبال می کند

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 19 دیماه سالروز قیام خونین مردم قم علیه دستگاه حکومتی ستم شاهی این جریان را علت مشتعل شدن جرقه انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز رسالت نسل 19 دی سال 56، بانسل 9 دی سال 88، رسالتی مشترک  است واین نسل میراث دار حماسه 19 دی است و بی شک تضمین بقای انقلاب و نظام اسلامی و مسئولیت پذیری نسل آینده با پاسداشت اهداف 19 دی و9 دی درمقابله با توطئه ها ودسیسه ها و فتنه انگیزی های دشمن است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود گفت: حکام بی تجربه واحمق عربستان که منافع وبقای خودشان را در ترویج فتنه گری واختلاف افکنی مذهبی وطائفی می بینند با هدف مقابله با جایگاه و پایگاه ایران اسلامی روحانی مجاهد وپیشوای شیعیان ان کشور را با قساوتمندی وبی رحمی تمام وبدون جرم وگناه به شهادت رساندند که به یقین خون این شیخ شهید دامنگیر این نابخردان ظالم خواهد شد.

عربستان با قطع یک جانبه روابط دیپلماتیک خود با ایران، گور خود را کنده است

وی تاکید کرد: عربستان دراقدام دیوانه وار دیگر با هدف نجات خود از چالش ها، اقدام به قطع یک جانبه روابط دیپلماتیک با ایران کرده وچند کشور کر وکور عرب هم به دنباله آنان راه افتاده اند اما آل یهود سعودی بدانند که بازی باآتش سرانجامش سوختن وخاکستر شدن خود که مادر ترور،کودک کشی و ویرانگری با جنگ مستقیم و نیابتی با امت اسلامی هستندخواهد بود وخود را با جنایات پی در پی به گور خود کنده شان نزدیک و نزدیکتر می کند.

حسینی افزود: حکومت جلادی که در یک روز، 47 معترض شیعه را به جرم حق خواهی و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت می رساند! ننگ ونفرین بر سازمان ملل که این حکومت وحشی را عضو شورای حقوق بشر خود کرده است، حکومت دنیا حکومت جنگل است و قطعاً دنیا این جنایت آل یهود سعودی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

ایجاد التهابات سیاسی، اقتصادی و مامور کردن عوامل نفوذی به نافرمانی مدنی از اقدامات دشمن در آستانه انتخابات

حجت الاسلام حسینی به اهداف شیطانی آمریکا در آستانه اجرائی شدن برجام برای مراحل پسابرجام ونیر در آستانه انتخابات ایران می خواهند اشاره کرد و گفت: آمریکا قصد دارد کشور را دچار التهابات سیاسی و اقتصادی کند و عوامل نفوذ رامأمور به نافرمانی مدنی کرده و ملت مسلمان ایران باید با بصیرت گوش به فرمان رهبری باشد و بداند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی تاکید کرد: هنوز به روز اجرای برجام نرسیده ایم که گنگره آمریکا وکاخ سفید هشت تحریم خطرناک را در قالب طرح در دستور کار و تصویب خود قرار داده و به دنبال تحریم های بیشتر علیه ایران هستند که این مواضع خصمانه و ناجوانمردانه است.

حسینی افزود: ایران در قضیه برجام حُسن نیت داشته ودارد وانتظار داشت تحریم های ظالمانه برداشته شود اما آمریکا ثابت کرد که جز سوءنیت و بد خواهی ندارد و تحریم های خطر ناک تری را علیه سپاه و نیروهای تاثیر گذار در داخل و خارج دارد.

وی گفت: ملت ایران درس دشمن را خوانده است و با حضور آگاهانه خود در صحنه انتخابات مشت محکم وآهنین خود را بر دهان آمریکا واذناب واقمارش خواهند کوبید.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد