Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

ورود امام(ره) به ایران، زمینه ظهور تفکر عمیق اسلام ناب محمدی(ص) در جهان


فرماندار ابرکوه در سالروز ورود تاریخی امام(ره) به ایران اسلامی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس ابرکوه گفت: ورود امام(ره) به ایران، زمینه ظهور تفکر عمیق اسلام ناب محمدی(ص) در جهان بود که باید توسط شما دانش آموزان ادامه یابد.

به گزارش سرو ابرکوه، همزمان با ۱۲ بهمن و آغاز ایام‌ الله دهه فجر، زنگ انقلاب اسلامی در مدارس ابرکوه و به صورت نمادین در هنرستان پسرانه علامه طباطبایی توسط فرماندار نواخته شد.

سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه در این مراسم، اظهار داشت: بعد از انقلاب، ایران اسلامی شاهد پیشرفت های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی فراوانی بوده است که باید با مطالعه عمیق بررسی و به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

رسولی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی ۶۰ درصد از جمعیت کشور بی سواد بودند و امروز شاهد ریشه کن شدن بی سوادی در بیشتر نقاط کشور هستیم و این از برکات فرهنگی انقلاب است.

فرماندار ابرکوه افزود: سال ها پیش در چنین روزی با همت همه اقشار مختلف مردم، شرایط برای بازگشت امام راحل (ره) به امام فراهم شد و ایشان پس از سال ها به کشور بازگشتند و این روز آغاز ظهور تفکر اسلام ناب در جهان بود که باید توسط شما دانش آموزان ادامه یابد.

رسولی یادآور شد: از دانش آموزان انتظار می رود، تلاش و کوشش فراوان در راه علم را ادامه داده تا شاهد پیشرفت و تعالی کشور در تمامی عرصه ها باشیم چرا که امروز مهمترین بعدی که مورد نظر دشمن می باشد بعد فرهنگی است که سرمایه گذاری عظیمی در این زمینه صورت می گیرد.

گفتنی است این مراسم، با حضور غلام زاده فرمانده نیروی انتظامی، جعفرپور رئیس سارمان تبلیغات، ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روحی پناه رئیس آموزش و پرورش و دیگر مسئولان شهرستانی صورت گرفت.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد