Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در شهرک سینمایی غزالی صورت گرفت

پایان تصویر برداری اولین تجربه سینمایی کارگردان ابرکوهی+ تصاویر پشت صحنه


تصویر برداری فیلم کوتاه «رویای نیمه شب» به عنوان اولین کار سینمایی کارگردان ابرکوهی، در شهرک غزالی به پایان رسید.

به گزارش سرو ابرکوه، مرحله تصویر برداری فیلم کوتاه رویای نیمه شب که چندی پیش به نویسندگی و کارگردانی اصغر عباسی، در شهرک سینمایی غزالی و با هنرمندی چهره های مطرح سینمای کشور کلید خورده بود، به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد.

هدف باشگاه فیلم سوره و مرکز رسانه ای شیرازه برای تهیه «رویای نیمه شب»، معرفی رمانی با همین عنوان نوشته مظفر سالاری از انتشارات کتابستان معرفت است که به عنوان کتاب چهارمین دور مسابقۀ کتاب‌خوانی کتاب‌ و زندگی مطرح شده است.

شهرک سینمایی غزالی و متروی تهران، از هفته گذشته به مدت 6 روز، میزبان بیش از 150 هنرور بود که به عنوان عوامل فیلم مذکور هر کدام به نحوی در این پروژه سهیم بوده و به ایفای نقش پرداختند.

کتاب رویای نیمه شب داستان عاشقانه ای است که درون مایه مذهبی داشته و حکایت از دلدادگی جوانی از اهل سنت به دختری شیعه مذهب دارد که در راه وصال با موانع و اتفاقاتی تلخ و شیرین مواجه می شود. لذا بخش هایی از این داستان جهت ترغیب مخاطبان به سمت مطالعه کامل رمان، توسط هنرمندان سینما به تصویر کشیده شده است.

اسامی عوامل و هنرمندانی که در این اثر نقش آفرینی کردند بدین شرح می باشد:
نویسنده و کارگردان: اصغر عباسی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حامد پوراسفندیانی، منشی صحنه: لادن رحمتی، بازیگران: عباس غزالی، مهدی فقیه، سیما خضرآبادی، ثریا قاسمی، متین ستوده، ماه چهره خلیلی، حسین ابطحی، ایمان والی، عکاس: امیر جلالی، فیلمبردار پشت صحنه: مهدیار عقابی، مدیر تولید: مصطفی رضوانی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی فرد، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مدیر تداکارت: رضا بداقی، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

عکس از: امیر جلالی

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 3.6666666666666665 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد