Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه:

پرداخت تسهیلات 50 میلیارد ریالی اشتغال‌زایی به مددجویان روستایی ابرکوه


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه، گفت : تا پایان سال جاری، تسهیلات بانکی در قالب 200 طرح اشتغال‌زایی به مددجویان و نیازمندان روستاهای شهرستان پرداخت می‌شود.

سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن اشاره به هزار و 400 خانوار تحت پوشش در قالب 2 هزار و 500 نفر اظهار کرد : تعداد هزار و 26 خانوار مستمری‌بگیران هستند که از کلیه خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که به نام هفته دولت نامگذاری شده است، گفت : کمیته امداد ماهیانه بالغ‌بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مستمری‌بگیران پرداخت می‌کند. همچنین تعداد 135 کودک زیر شش سال دچار سوءتغذیه زیرپوشش قرار دارند، که ماهیانه به ازای هر نفر مبلغ 700 میلیون ریال در قالب سبد غذایی از فروشگاه‌ها خرید می‌کنند.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن 282 دانش‌آموز، دانشجو و طلبه افزود : تعداد 150 نفر نیازمندان در طرح اکرام و محسنین هستند که توسط هزار و 611 نفر حامی حمایت می‌شوند.

حسینی تصریح کرد : در سال جاری تعداد 25 فقره وام خوداشتغالی به ارزش 3 میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت‌شده است و تعداد 200 طرح توسعه روستایی با تسهیلات 50 میلیارد ریال، برای روستاییان تحت پوشش و خانواده‌های نیازمند در دستور کار کمیته قرار دارد، که تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

وی، تعمیر و مرمت 20 واحد مسکونی بااعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، پرداخت 56 فقره وام قرض‌الحسنه کارگشایی جهت معیشت، درمان و جهیزیه به مبلغ 2 میلیارد و 720 میلیون ریال، اهداء تعداد 13 مورد جهیزیه به ارزش 800 میلیون ریال به مددجویان و حمایت 400 خانوار در طرح خوداشتغالی، از دیگر اقدامات کمیته امداد ابرکوه عنوان کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه خاطرنشان کرد : کل درآمدهای مردمی بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون ریال، صدقات 2 میلیارد و 170 میلیون ریال و زکات بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

حسینی در پایان با تأکید بر ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و تربیتی در حوزه‌های مختلف به افراد تحت پوشش، از مردم خیّر و نیکوکار شهرستان درخواست کرد : جهت تهیه لوازم‌التحریر و مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، با شرکت در جشن عاطفه‌ها دست آنها را بگیرند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد