Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رتبه 81 کنکور ارشد حقوق خصوصی در ابرکوه:

پشتکار و همت مضاعف مهم‌ترین عامل موفقیت افراد موفق است


دانشجوی ابرکوهی گفت : افراد در هر شهر و دانشگاهی که باشند با پشتکار و همت مضاعف، می‌توانند بالاترین مدارج علمی را طی کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، فاطمه السادات رسولی دانشجوی کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه، موفق به کسب رتبه 81 کنکور ارشد رشته حقوق خصوصی شد.

رسولی در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، بابیان اینکه با معدل  17/19 در رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه فارغ‌التحصیل شده است، اظهار کرد : زمان کنکور ارشد، دانشجو بودم و از تابستان سال 96 برای کنکور آماده می‌شدم. تا 3 ماه قبل از کنکور روزانه 5 ساعت، قانون و جزوات دانشگاه را مطالعه می‌کردم.

دانشجوی ابرکوهی عنوان کرد : در طول تحصیل مقطع کارشناسی همیشه کتب مرتبط با رشته حقوق از اساتید مختلف که جزء برنامه درسی دانشگاه نبود را زیاد مطالعه می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه جزوات کلاسی دانشگاه مهم‌ترین منبع برای مرور است، گفت : افراد در هر دانشگاه و شهری که تحصیل می‌کنند اگر هدفشان موفقیت در تحصیل و قبولی در بهترین دانشگاه است، حتماً موفق خواهند شد، چراکه مهم‌ترین و اساسی‌ترین عامل موفقیت هر جوان تلاش، پشتکار و همت مضاعف است.

رسولی با تأکید بر اینکه افراد، خودشان در انتخاب مسیر زندگی نقش‌آفرینی می‌کنند، افزود : در دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه اساتید مجرب و دلسوزی مشغول تدریس هستند و به جرأت می‌توان گفت؛ سطح علمی این دانشگاه با دانشگاه‌های سراسری برابری می‌کند.

جوان موفق ابرکوهی، در صحبت‌های خود به جوانان علاقه‌مند توصیه کرد : برای رسیدن به بهترین مدارج علمی هر روز، حتی به‌اندازه یک ساعت هم که شده مطالعه داشته باشند.

رسولی در پایان از زحمات همه کارکنان دانشگاه و ریاست آن، همچنین خانواده‌اش که از هیچ تلاشی برای طی کردن مراحل علمی وی، دریغ نکردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد