Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه بافق:

16 آذر برای جلوگیری از ترسیم خط آمریکا در کشور/شیوع آنفولانزا در بافق شایعه است


امام جمعه بافق گفت:۱۶ آذر سال ۳۲دانشجویان به خاطر استکبار ستیزی شهید شدند و جان و آنچه داشتند فدا کردند تا در کشور خط آمریکا ترسیم نشود.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطیب نماز جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته ایام سوگواری حضرت خاتم الانبیاء(ص) و امام حسن مجتبی ( ع) وعلی بن موسی الرضا ( ع ) را تسلیت گفت وبا اشاره به روز پژوهش بیان کرد : زمینه پیشرفت کشور بالا بردن سطح علمی جوانان است وپیشرفت علمی با پژوهش حاصل میشود. اگر جامعه از نظر علمی وپژوهشی رشد کند مشکلات اقتصادی ،نظامی وصنعتی حل خواهد شد .

وی افزود : جوانان کشور از نظر علمی در این ۱۲ سال گذشته پیشرفت قابل توجی داشته اند. دشمن تحمل پیشرفت علمی جوانان عزیز را ندارد و تلاش می کند جلوی آن را بگیرد لذا مسئولان با مدیریت جهادی دراین عرصه ومیدان وارد شودند و موثر عمل کنند.

 حجت الاسلام سلیمانی در مورد مسائلی که در ۱۶ آذر روز دانشجو توسط بعضی افراد در دانشگاه ها رخ داد اظهار کرد: در این روز یک سری تنش ها بوجود آمد که برای کشور بالنده ایران زشت وزننده بود.

وی تاکید کرد:۱۶ آذر سال ۳۲دانشجویان به خاطر استکبار ستیزی شهید شدند و جان و آنچه داشتند فدا کردند تا در کشور خط آمریکا ترسیم نشود.

امام جمعه بافق افزود: آیا در کشور نباید به جای ترویج سیاست زدگی و زد وبند سیاسی به تعمیق وارتقای بینش سیاسی پرداخت وآیا نباید به جای ایجاد تشویش وتردید سیاسی ، روشنگری وبصیرت افزایی شود؟

خطیب جمعه بافق با اشاره به نام امسال که توسط مقام معظم رهبری به سال هم دلی وهم زبانی دولت وملت نامگذاری شده است بیان کرد:

چرا باید بعضی افراد که جایگاهی در کشور ندارند بعضی از صحبتها را مطرح کنند که باعث تهدید امنیت ملی نظام شود.

 وی باتوجه به اینکه در اواخر این ماه ثبت نام ها نامزدها برای مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی آغاز می شود چنین گفت: حرکتها باید در مسیر وفاق ودوستی و صمیمیت دور بزند نه اینکه خدایی ناکرده حرکتی انجام بدهیم که امنیت ملی را تهدید کند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به حرکت ترکیه در موصل برای به وجود آوردن کشور کردستانی اظهار داشت: این حرکتهای ترکیه بستر را برای جنایات بیشتر داعش آماده می کند و نقطه مقابل ما رژیم صهیونیسم وآمریکا وعربستان وقطر است.

وی افزود : ترکیه سیاست فکری آمریکا را در منطقه اجرا می کند که با وحدت کشورهای منطقه قطعا نمی توانند به اهداف استکباری برسند.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد:حرکت عظیم مسلمانان در اربعین حسینی نشانگر عظمت و شکوه اسلام است.

حجت الاسلام سلیمانی ابتلا مردم بافق به آنفولانزای نوع A را شایعات بی پایه و اساس خواند و از مردم خواست نکات بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند.

هجرت پیامبر اسلام از مکه به مدینه ومبدا تاریخ اسلام و شهادت آیت الله دستغیب از دیگر موضوعاتی بود که خطیب جمعه بافق به آن اشاره کرد.

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد