Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه بافق:

آمریکا به وعده های خود در برجام عمل نکرد


امام جمعه بافق گفت: امروز سرسخت ترین دشمن برای ما آمریکا است چرا که تجربه به ما نشان داده است در همین چهل سال چه خیانتها وکینه توزیهایی نسبت به ایران داشته است.

به گزارش سرو ابرکوه، به نقل از بافق خبر؛خطیب جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته عاشورا را مایه تقویت ایمان مردم دانست و گفت: مکتب تشیع درس ایثار وفداکاری درطول تاریخ را ازعاشورا گرفته است.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی بیان داشت:انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) اگر به پیروزی رسید به خاطر درسی است که از عاشورا گرفت و ملت بزرگوار ایران با محبت ودوستی که به اهل بیت خصوصا امام حسین(ع) ابراز کردند توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند.

وی  با اشاره به درسهای عاشورا بیان داشت:عاشورا  درس بصیرت،دشمن شناسی وچگونگی مبارزه بادشمن را به ما آموخته است واین جزءافتخارات برای مکتب تشیع است.

خطیب جمعه بافق در ادامه گفت:اگر امروز ما در مقابل دشمن ایستاده ایم وهرگز به دل هراسی راه نداده ایم به خاطر بصیرت ودشمن شناسی که از عاشورا گرفتیم بوده است

سلیمانی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص بی اعتمادی به حکومت های سلطه گر گفت: امروز سرسخت ترین دشمن برای ما آمریکا است چرا که تجربه به ما نشان داده است در همین چهل سال چه خیانتها وکینه توزیهایی نسبت به ایران داشته است.

وی افزود:کسانیکه در دستگاه دیپلماسی  که از اول مذاکره حضور داشتند میگویند آمریکا نقض عهد کرده است و بسیاری از وعده ها را دادند اما در عمل کاری انجام ندادند.

امام جمعه بافق در ادامه بیان داشت: ما باید هوشیار باشیم وگول نخوریم. بعضی از سران اروپائی نیز با ایران مذاکره داشتند اما ایران مواضع خود را صراحتا اعلام کرده است وقرار نیست که اسرائیل را به رسمیت بشناسد.

حجت الاسلام سلیمانی  از حضور پرشور مردم در مراسم یادبود شهدا تقدیر کرد وگفت: شهدا از احترام بالائی برخوردارند وبر گردن ما خیلی حق دارند وما باید هر چه بیشتر مراسم یادبود آنها را پرشورتر برگزار کنیم.

 وی ازمسئولین شهرستان گله کرد و گفت: بعضی مسئولین در مراسم یادبود شهدا حضور کمرنگی داشتند .

خطیب جمعه بافق در ادامه بیان داشت:بزرگ داشت شهدا ،سیره شهدا وخانواده شهدا باعث بالندگی هستند وباید این جلسات استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان به هیئات تذکرداد وگفت:هیئات ودسته جات با برنامه ریزی حرکت خود را آغاز کنند که به مراسم سخنرانی لطمه ای وارد نشود ومردم بیشترین استفاده را از سخنران ببرند.

سالگرد شهادت حسین همدانی وسوابق کاری وی در جنگ وهمچنین شجاعتهای این شهید در سوریه از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد