Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

«ابرکوه» شهری که همدلی و همزبانی دولت و ملت در آن محقق شد


معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: ابرکوه شهرستانی است که به واسطه ارتباط مسئولین و مردم، شعار همدلی و همزبانی، دولت و ملت در آن به خوبی محقق شده است

به گزارش سرو ابرکوه، محمد علی طالبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در جلسه تکریم و معارفه بخشدران بخش مرکزی ابرکوه اظهار کرد: تصویر بیرونی که از شهرستان ابرکوه وجود دارد، این خطه کویری را به عنوان مجموعه ای که در آن شعار همدلی و همزبانی، دولت و ملت به درستی محقق شده است، معرفی می کند.

طالبی تصریح کرد: در این راستا همیاری ادارات و سازمان ها در جهت توسعه و پیشرفت بکار گرفته می شود و مدیریت فرماندار در کنار همدلی نهادهای مردمی همچون شوراها و نهادهای دولتی به خوبی به چشم می خورد. حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف به نوعی نماد این مشارکت مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه بخشداری، مکانی برای تعامل همه دستگاه ها می باشد و جایگاه رفیع بخشداری ناشی از تنوع وظایف و گستردگی مسئولیت ها در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: توسعه روستاها یکی از رویکردهای اصلی نظام جمهوری اسلامی است و در دولت تدبیر و امید به خوبی به این موضوع پرداخته شده است. برنامه ریزی های منسجمی در حال انجام می باشد تا روستاها مراکز تولید ثروت و اشتغال باشند؛ هر چند شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، امسال بدترین شرایط مالی بود، اما فعالیت در روستاها متوقف نشده است.

طالبی ضمن اشاره به در پیش بودن دو انتخابات سرنوشت ساز افزود: در بحث انتخابات مشارکت مردمی در حوزه روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا بخشداران باید تلاش کنند تا ایجاد  اعتماد کنند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد