Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماز جمعه استان در یک نگاه؛

«برخورد سریع و قاطع با نجومی بگیران» مهمترین مطالبه ائمه جمعه استان یزد


مهمترین محور سخنان ائمه جمعه استان یزد در نماز جمعه این هفته، برخورد سریع دولت با دریافت کنندگان حقوق های نجومی بود.

به گزارش سرو ابرکوه؛ مهمترین محور سخنان ائمه جمعه شهرهای مختلف استان یزد در نماز جمعه این هفته در ادامه خبر آمده است.

مسئولانی که به مردم خدمت نکنند، خیانت کرده‌اند/وزارت امورخارجه، عربستان را رسوا کند

آیت الله ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد تاکید کرد: مسئولان باید به دنبال خدمت به مردم باشند و اگر به مردم خدمت نکنند خیانت کرده‌اند.

لزوم ایجاد اشتغال، حمایت از کارگاه های زود بازده، مبارزه جدی با قاچاق کالا، بررسی موضوع  بنادر آزاد از دیگر مواردی بود که آیت الله ناصری در خطبه های جمعه این هفته یزد به آن اشاره کرد.
امام جمعه یزد در سخنان خود را به موضوع حقوق بشر و برخرد دوگانه سازمان ملل با این موضوع اختصاص داد و گفت: عربستان سعودی در شرایط فعلی با رویه‌ای که در پیش گرفته به غریقی شبیه شده که راهی برای نجات آن نیست و نفس‌های آخر را می‌کشد.
آیت‌الله ناصری خواستار اقدام وزارت خارجه برای نشان دادن و رسوایی جنایت عربستان سعودی برای جهانیان  شد.

دولت باید با مدیرانی که فیش های نجومی داشتند برخورد قاطع داشته باشد/ جنگ احد؛ درسی عبرت آموز در فرمان پذیری از ولایت

امام جمعه زارچ با انتقاد از دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی مدیران دولتی گفت: دولت باید با مدیرانی که فیش های نجومی داشتند برخورد قاطع داشته باشد.

حجت السلام دهقان با انتقاد از دریافت حقوقهای نجومی از سوی برخی مدیران دولتی اظهار داشت: مردم از دولت و مسولان انتظار دارند که نظارت ها را بیشتر و دقیق تر کرده و به این  مسایل نگاهی جزئی نداشته  و درصدد توجیه اشتباهات خود برنیاید.
امام جمعه زارچ در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 15 شوال سالروز شهادت حمزه سید الشهدا و شهدای جنگ احد اظهار داشت:جنگ احد صحنه‌ای سخت و آزمونی عبرت‌آموز برای مسلمانان بوده و درس‌های مهمی در اهمیت پایداری، وفاداری و فرمان پذیری از ولایت  را برای امت اسلام دارد.

مردم منتظر برخورد قاطع دولت با دریافت کنندگان حقوق های نجومی هستند

امام جمعه بخش بهمن ابرکوه گفت: با گذشت دو ماه از انتشار فیش‏های نجومی و حقوق های کلان، افکار عمومی همچنان منتظر برخورد دولت و دستگاه های نظارتی با این مسئله هستند..

وی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره حقوق‏های نجومی در هفته‏های اخیر، از مسئولان خواستند این مساله با جدیت پیگیری شود؛ اهمیت این موضوع از دیدگاه معظم‏له به‏قدری بالا است که ایشان در خطبه دوم نماز عید سعید فطر، از میان همه مسائل داخلی کشور، فقط بر روی همین موضوع انگشت گذاشتند و فرمودند «این برداشت‏ها نامشروع است، این برداشت‏ها گناه است، این برداشت‏ها خیانت به آرمان‏های انقلاب اسلامی است.» و از مسئولین خواستند با این افراد برخورد شود، از مسئولیتشان عزل شوند و آنچه از بیت المال به صورت نامشروع خارج شده برگردانده شود.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: باید جلوی اشرافی گری و ثروت اندوزی بعضی از مسئولین گرفته شود؛ امروز انقلاب اسلامی با خطری به مراتب بزرگتر از تهدیدات شبکه استکبار به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و جریان وهابیت روبرو است و آن خطر اشرافی گری و مسابقه در ثروت و ثروت اندوزی است. 
 

مهمترین وظیفه شورای نگهبان جلوگیری از ورود افراد ناشایست به منسب های مهم دولتی است

حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات با اشاره 26 تیر ماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، مهم‌ترین وظیفه شواری نگهبان را جلوگیری از ورود افراد ناباب به منسب های مهم دولتی دانست.

مردم انتظار دارند با دریافت کنندگان حقوق های نجومی قاطعانه برخورد شود

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق گفت:انتظار مردم از سران سه قوه این است که پس از گذشت دو ماه همانطور رهبری فرمودند این نجومی بگیران از کار برکنار شوند،اموالی که از بیت المال گرفته اند بازگردانند و آنها را محاکمه کنند.

شورای نگهبان؛ نظام جمهوری اسلامی ایران
امام جمعه بهاباد با اشاره به 26 تیر ماه سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان گفت : بی‌شک شورای نگهبان برای جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه ارزشمندی است زیرا حافظ قانون اساسی بوده است.

حجت الاسلام سیف الله دهقانی با جمله ای از مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان گفت : معظم له فرمودند قلب تپنده نظام جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان است و دشمنان بدانند این نهاد همچون تیری در قلب دشمنان اسلام است.

فقر و فلاکت و فیش های نجومی در نظام اسلامی جایز نیست/ فرانسه قربانی رفتار دوگانه خود در مقابل داعش

امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه  با اشاره به داستان انتشار فیش های نجومی برخی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی که چند وقتی است به مسئله روز تبدیل شده، اظهار داشت: شایسته نیست که در نظام جمهوری اسلامی عده ای در فقر و فلاکت به سر ببرند و عده ای فیش های حقوقی نجومی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین طالبیان امام جمعه اشکذر با بیان اینکه مقام معظم رهبری دستور دادند که هرچه سریعتر با عاملین چنین اقدامی برخورد و پول ها به خزانه دولت باز گردد، گفت: رئیس جمهور محترم با صدور بیانیه ای خواستار برخورد جدی با متخلفان شده است.

منبع: یزدندا
انتهای پیام/
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد