Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب؛

«رئیس آباد» ابرکوه، روستای برتر دوستدار کتاب کشور معرفی شد


سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با معرفی 10 روستای برتر به کار خود خاتمه داد که روستای رئیس آباد ابرکوه نیز در جمع برترین ها قرار گرفت.

به گزارش سرو ابرکوه، در پی برگزاری سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، روستای رئیس آباد ابرکوه به عنوان یکی از ده روستای برتر دوستدار کتاب کشور معرفی شد.

در جشنواره مذکور بیش از 800 طرح و برنامه از حدود هزار روستا و عشایر به دبیرخانه آن ارسال شد که پس از انجام داوری، طرح ها و برنامه های ۲۰ روستا به دور نیمه نهایی راه یافت که روستاهای اسفند آباد و رئیس آباد شهرستان ابرکوه از جمله این روستاها بودند.

در ادامه و در مرحله نهایی 10 روستا، به عنوان روستای برگزیده معرفی شدند که روستای رئیس آباد ابرکوه نیز در جمع برترین ها قرار گرفت.

گفتنی است در اختتامیه سومین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب تندیس و لوح تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مبلغ 100 میلیون ریال حواله کتاب ، 50 میلیون ریال جایزه نقدی توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبلغ 50 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی‌، مبلغ 50 میلیون ریال از سوی سازمان ‌شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور‌ و مبلغ 50 میلیون ریال از سوی کانون‌های عالی فرهنگی هنری مساجد‌، به کبری ستار مسئول کتابخانه عمومی شهید شفیعی و حسام الدین امینی پور از روستای رئیس آباد اهدا شد.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد