Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مطرح کرد

روستای شهید شفیعی ابرکوه یکی از 10 برگزیده جشنواره روستای دوستدار کتاب


مدیر کل ارشاد یزد گفت: طرح های مربوط به روستای شمسی از شهرستان اشکذر و روستاهای رئیس آباد و اسفند آباد از شهرستان ابرکوه در این جشنواره روستای دوستار کتاب و در مرحله نیمه نهایی مورد پذیرش قرار گرفتند.

به گزارش سرو ابرکوه، علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست خبری ویژه برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب، از انتخاب روستای شمسی در توابع شهرستان اشکذر از روستاهای برگزیده دو دوره قبلی جشنواره، به دلیل استمرار فعالیت‌های ترویج کتابخوانی و انجام برنامه‌های ارائه‌شده در دو دوره پیشین این جشنواره، خبر داد که در مراسم اختتامیۀ به‌عنوان برگزیدۀ برگزیده‌ها معرفی شد.

 غیاثی افزود: پس از چندین مرحله داوری، از میان 20 روستای راه‌یافته به مرحلۀ نیمه‌نهایی داوری، در مراسم اختتامیه، ‌10 روستا عنوان روستاهای برگزیدۀ سومین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب را کسب خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه در جشنواره روستای دوستدار کتاب نزدیک به یک هزار روستا شرکت داشته اند، بیان کرد: برای استان یزد سی و چهار طرح پیشنهاد و در نهایت سیزده طرح ارائه و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

غیاثی ندوشن افزود: طرح های مربوط به روستای شمسی از شهرستان اشکذر و روستاهای رئیس آباد و اسفند آباد از شهرستان ابرکوه در این جشنواره  و در مرحله نیمه نهایی  مورد پذیرش قرار گرفتند.

غیاثی یادآور شد از طرح این روستاها با حضور معاون رئیس جمهور و تنی چند از مسئولین کشوری در اختتامیه جشنواره تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد