Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس نهاد کتابخانه های ابرکوه خبر داد

فردا(24 آبان) عضویت رایگان در کتابخانه های ابرکوه / دهها برنامه فرهنگی به مناسبت هفته کتاب در کتابخانه های این شهر


رئیس نهاد کتابخانه های ابرکوه از عضویت رایگان کلیه کتابخانه های این شهرستان، در تاریخ 24 آبان خبر داد.

قاسم برزگر رئیس نهاد کتابخانه های شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، فردا (24 آبان ماه) کلیه کتابخانه های ابرکوه عضویت رایگان می پذیرند.

برزگر افزود: این طرح به صورت سراسری در همه کتابخانه های کشور انجام می شود.

رئیس نهاد کتابخانه های ابرکوه با بیان اینکه به دو صورت می توان به عضویت کتابخانه های کشور درآمد گفت: در عضویت سراسری، شخص با پرداخت مبلغ 4000 تومان حق عضویت و مضاف بر آن، پرداخت 3000 تومان جهت چاپ کارت سراسری کتابخانه ها، این کارت را دریافت کرده و با این کارت می تواند از کتابخانه های سراسر کشور استفاده کند.

وی تصریح کرد: در عضویت معموملی کتابخانه ها نیز، فرد می تواند با پرداخت 4000 تومان به عضویت کتابخانه محل سکونت خود در آمده و از کتاب ها، خدمات و سالن مطالعه این مراکز علمی بهره مند شود.

برزگر افزود: در 24 آبان؛ متقاضیان از پرداخت 4000 تومان معاف شده و به صورت رایگان عضو کتابخانه خواهند شد.

این مقام مسئول به برخی از برنامه های این نهاد در هفته کتابخوانی در ابرکوه اشاره کرد و گفت: فردا، کلیه مدارس شهرستان می توانند با هماهنگی قبلی از کتابخانه ها بازدید کنند و همچنین به مراجعین دانش آموز و کودک، کتاب هایی اهداء خواهد شد.

وی افزود: برنامه های فرهنگی، قصه گویی، مسابقات کتابخوانی، کاردستی نیز در این هفته در کتابخانه های سراسر شهرستان برگزار می شود.
برزگر خاطرنشان کرد: در پایان این هفته نیز، مراسم تجلیل از خیرین کتابخانه ها و کسانی که به هر نحوی با این نهاد همکاری داشته اند انجام می گیرد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد