Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خبر داد

احداث ایستگاه آتش‌نشانی جدید در شهرک‌ صنعتی ابرکوه


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از احداث پنج ایستگاه آتش‌نشانی جدید طی دو سال اخیر در منطقه ویژه اقتصادی یزد و چهار شهرک صنعتی دیگر استان خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، سید مسعود عظیمی ضمن تبریک 7 مهرماه، روز آتش‌نشان اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی فولاد، مهریز، تفت 2، ابرکوه و منطقه ویژه اقتصادی یزد با هزینه‌ای بالغ بر 18 میلیارد ریال احداث شده است.

عظیمی تصریح کرد: این پنج ایستگاه هر کدام با مساحت تقریبی 315 مترمربع برای ایمن‌تر شدن محیط شهرک‌های صنعتی و افزایش ضریب امنیت و آسایش خاطر صنعتگران ایجاد شده است.

وی با اشاره به اهمیت بحث ایمنی و مقابله با حوادث آتش‌سوزی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اظهار داشت: تاکنون 9 ماشین آتش‌نشانی به ظرفیت‌های 6 و 18 تن خریداری شده که در اختیار هفت شهرک صنعتی استان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم با ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی جدید و تجهیز ماشین اطفاء حریق و اجرای دوره‌های آموزشی همچنین مانورهای اطفاء حریق و از همه مهم‌تر با رعایت اصول ایمنی از سوی واحدهای صنعتی، محیطی امن و بدون حادثه را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد