Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف ارتقاء سطح مدیران صورت گرفت؛

بازدید مدیران واحدهای صنعتی کهگیلویه‌ و بویراحمد از ناحيه صنعتي ابركوه


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری تور بازدید مدیران واحدهای صنعتی و مشاوران صنعتی استان از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی استان یزد خبر داد.

به گزارش سروابرکوه، سهراب بنام مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد، در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را انتقال توانمندی‌ها و تجربیات بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی استان های کشور و همچنین ارتقاء سطح دانش معاونين، مديران و كارشناسان شركت شهركهاي صنعتی این استان عنوان کرد.

وی افزود: در این تور صنعتی از ناحيه صنعتي ابركوه، شهرك صنعتي جهان آباد ميبد و شهرك صنعتي بزرگ يزد بازديد به عمل آمد.

به گزارش مهر، بنام اظهار کرد: هیئت اعزامی از واحدهای تولیدی ناحيه صنعتی ابركوه، كارخانه كاشي رباط ميبد در شهرك صنعتي جهان آباد ميبد، كارخانه ايساتيس، توليد بيسكويت و قند سرور يزد و توليد روغن كنجدي در شهرك صنعتي بزرگ يزد بازديد كردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با مثبت ارزیابی کردن دستاوردهای این سفر، یادآور شد: همواره با برقراری ارتباط با فعالان بخش‌های فنی و صنعتی و انتقال تجربیات به دست آمده در سایر استان‌ها، ضمن تسریع در خدمت‌رسانی و رفع مشکلات استان، موجبات همکاری متقابل و انتقال دانش نیز فراهم شده است.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد