Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه خبر داد

اعتراف سارق به سرقت 50 رأس احشام در ابرکوه


فرمانده انتظامي ابرکوه از دستگيري يک سارق و کشف 50 رأس احشام سرقتی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علیرضا صالحی در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت احشام در حوزه استحفاظي شهرستان که موجب احساس ناامني و نگراني دامداران شده بود مراتب کشف و دستگیری به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

صالحی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسي هاي ميداني توسط ماموران مشخص گردید، دامداري های مورد نظر به شيوه سنتي در خارج از بافت شهر واقع شده و فاقد تجهيزات ايمني و از ضريب حفاظتي ضعيفي برخوردار است و شب ها فاقد نگهبان يا چوپان بوده است و این معایب کار را برای سارقان سهل نموده است.

وی ادامه داد: در پی برگزاری جلسات و اتاق فکر با حضور کارشناسان انتظامی و همچنین با انجام کار پليسي در نهایت ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری مرکز شهرستان موفق شدند يک سارق احشام را شناسايي و دستگير کنند.

صالحی افزود: متهم که دارای چندین فقره سابقه کیفری اعم از سرقت، شرارت و... بود در بازجویی اولیه منکر هرگونه سرقتی شد ولی باتوجه به دلائل و مدارک موجود نهایتا متهم عرصه را برخود تنگ و لب به اعتراف گشود و به سرقت 50 راس احشام از سه گله دانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شده و سپس با حکم صادره روانه زندان شد.

وی در پایان به دامداران توصيه کرد: براي پيشگيري از سرقت با اتخاذ تمهيدات حفاظتي و مراقبتي و نصب دوربين هاي مداربسته و يا استفاده از نگهبان در محل نگهداري احشام از وقوع سرقت پيشگيري کنند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد