Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندهی انتظامی استان یزد:همیشه به مردم بدهکاریم؛

آمار بالای کشف جرم در استان، دلیل بر فراوانی جرم نیست/ابرکوه پا به پای استان در کشف جرم حرکت می کند


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: آمار بالای کشف جرم و مواد مخدر در استان، دلیل بر ناامنی، وجود فساد و جرم خیز بودن این استان نیست، بلکه نشانه اقدامات قاطعانه نیروی انتظامی است.

به گزارش سرو ابرکوه، سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد، صبح امروز جهت شرکت در جلسه تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی شهرستان ابرکوه، میهمان مدیران این شهرستان بود.

سردار کاکاوند ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ غلامزاده و تبریک به سرهنگ کمالی اظهار کرد: در حالی که در آن سوی مرزهای ایران ناامنی بیداد می کند و آرامش را از مردم منطقه سلب کرده است، خوشبختانه ایران به برکت خون شهدا، وجود رهبر و حضور دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، از چنان امنیتی برخودار است که مردم با آسودگی خاطر درآن زندگی می کنند.

کاکاوند تصریح کرد: بیشترین نگرانی مردم در رابطه با جرم سرقت، جرائم مربوط به مواد مخدر، انضباط ترافیکی و ارتقا امنیت است که در همین راستا نیروی انتظامی استان توانسته است با انجام برنامه ریزی های متعدد و اقدمات به موقع در 4 ماهه اول سال کاهش 24 درصدی سرقت و افزایش 110 درصدی کشف مواد مخدر را در پرونده موفقیت های خود ثبت کند.

وی ضمن بیان اینکه در حوزه فضای مجازی پلیس فتای استان رتبه اول کشوری را در کشف جرم به خود اختصاص داده، خاطر نشان کرد: آمار بالای کشف جرائم مختلف در استان نشان دهنده فراوانی جرم، فساد و ناامنی در منطقه نیست، بلکه این امر نشان از توان بالای پرسنل نیروی انتظامی و تلاش آنان برای حفظ امنیت مردم است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: شهرستان ابرکوه در کشف جرم همپای استان، بلکه جلوتر از آن اقدامات شاخصی در کشف جرم به عمل آورده است. اما ارزیابی عملکرد ناجا باید توسط مردم انجام شود و ما بر این موضوع واقفیم که همیشه به مردم بدهکار هستیم. لذا دستگاه های مختلف باید با تعامل و همکاری در راستای ایجاد امنیت و کاهش نگرانی های مردم تلاش کنند.

ارتقا امنیت روستاها در دستور کار نیروی انتظامی

سرهنگ کمالی فرمانده جدید نیروی انتظامی ابرکوه در ادامه جلسه بیان کرد: دو نعمتی که همیشه پنهان بوده و زمانی که از کف انسان می رود ارزش آن روشن می شود، سلامتی و امنیت است. در این راستا مقوله امنیت اجتماعی بسیار اهمیت دارد و ایجاد این امنیت تنها بر عهده ناجا نیست، بلکه پلیس پس از ایجاد امنیت وظیفه حفظ و ارتقا آن را بر عهده دارد. 

کمالی گفت: ما همیشه از ظرفیت های مردم استفاده کرده ایم اما نیاز به همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی احساس می شود. ارتقا امنیت در روستاها از جمله برنامه های ما در نیروی انتظامی است، درست است که در روستا تخلف و جرم به صورت موردی است، اما بسیار نگران کننده می باشد.

وی صحبت هایش را اینچنین خاتمه داد: امیدوارم که در طول خدمت در ابرکوه بتوانیم با تعامل و همکاری دستگاه های مختلف در راه تولید و حفظ امنیت و پیشگیری از جرائم قدم برداریم؛ همچنین در اجرای فرامین رهبری و سلسله مراتب فرماندهی مبنی بر ایجاد امنیت و حفظ ارزش های اسلامی و پیشگیری از جرائم است توفیق یابیم.

انتهای پیام/ م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد