Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هشدار فرمانده انتظامی ابرکوه؛

برخورد قاطع پلیس ابرکوه با خاطیان چهارشنبه سوری


فرمانده انتظامی ابرکوه با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی مخالف شادی مردم نیست بلکه مخالف وحشت و دلهره و به هم ریختن آرامش مردم است.

به گزارش سرو ابرکوه، احمد کمالی فرمانده انتظامی شهرستان اظهارکرد: نیروی انتظامی با افراد معدودی که در چهار شنبه آخر سال با ایجاد مزاحمت و پرتاب مواد محترقه آرامش شهر را مختل کنند برخورد قاطع می کند.

وی گفت: شهروندان اجازه ندهند فرزندانشان با آتش بازی وخدای ناکرده با پرتاب مواد محترقه و آتش زا آسایش مردم را سلب و یا اینکه مشکلاتی از قبیل آتش سوزی ناشی از حرکت خطر ناک بوجود بیاورند.

کمالی، با اشاره به موقعیت دینی و فرهنگی مردم ابرکوه خاطرنشان کرد: مردم خود بیشتر آگاه به اینگونه مسائل هستند ولی برای یادآوری خاطر حضور مردم متذکر می شویم.

فرمانده انتظامی ابرکوه ادامه داد: مردم فهیم ابرکوه در چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان و رفتارهای جوانان و نوجوانان خود باشند و از همراهی با افراد سابقه دار و مخل در نظم امنیت خوداری کنند.

رئیس پلیس ابرکوه همچنین درشامگاه سه شنبه از عموم مردم خواست در رعایت مقررات رانندگی در مرکز شهر و خیابان ها با نیروهای راهنمائی و رانندگی همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی ابرکوه تصریح کرد: سال گذشته در چهارشنبه آخرسال حادثه ای گزارش نشد و این شهردر کمال آرامش بود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد