Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی ابرکوه خبر داد

آمار بی سابقه ثبت نام دانش آموزان ابرکوهی در هشتمین المپیاد نانو


مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی ابرکوه از آمار چشمگیر ثبت نام دانش آموزان شهرستان، در هشتمین المپیاد نانو خبر داد.

علی اصغر اکرمی مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی شهرستان ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: با وجودی که ثبت نام هشتمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو تا پایان دیماه 95 ادامه دارد، تعداد کثیری از دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و دوم جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

اکرمی ضمن اشاره به آمار بی سابقه ثبت نام دانش آموزان ابرکوهی افزود: این آمار در پژوهش سرای شهید میربقائی به عنوان یکی از نهادهای ترویجی فعال در زمینه فناوری نانو، نه تنها در مقایسه با شهر یزد و سایر شهرستانهای استان دارای فراوانی بیشتری است، بلکه نسبت به برخی شهرهای بزرگ کشور نیز آمار بالاتری را نشان می دهد.

وی با تاکید بر مشارکت جدی مدارس در المپیاد، تصریح کرد: بیش از 150 نفر از دانش آموزان در پایه های نهم، دهم، سوم و چهارم متوسطه در این المپیاد ثبت نام کردند و بیشترین آمار متوسطه دوم مربوط به دبیرستان نمونه امام صادق (ع) می باشد.

مدیر پژوهش سرا اذعان کرد: همچنین در بین مدارس متوسطه اول، دبیرستان قدس و شهید جهانی مهرآباد بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در هشتمین دوره المپیاد نانو را به خود اختصاص دادند. گفتنی است است که دانش آموزان مدرسه دخترانه قدس در این دوره حضور 100 درصدی داشتند.

اکرمی خاطر نشان کرد: دانش آموزان ثبت نام کننده، جهت حضور جدی و موثر در سمینار و کارگاه آموزشی فناوری نانو، که تاریخ و موعد دقیق متعاقبأ اعلام می شود، اقدام نمایند. امیدواریم این علاقمندی، موجبات دانش افزایی دانش آموزان فرهیخته این شهرستان را در زمینه این دانش نوین به ارمغان آورد.

وی در پایان از مدیران مدارس قدس، شهید جهانی، امام صادق، عصمت، علویه، نیکوبخت، مدرس، الزهرا، فرزانگان، 15 خرداد مهرآباد، مهدیه، زینب، ابوذر، فولادگر و شهید مطهری به پاس همکاری صادقانه در ثبت نام این دوره از المپیاد نانو قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد