Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی ابرکوه خبر داد

راهیابی دانش آموزان پژوهشسرای شهید میربقائی ابرکوه به مرحله دوم المپیاد ملی شیمی+ عکس


مدیر پژوهش سرای شهید میربقائی ابرکوه، از راهیابی دانش آموزان دبیرستان امام علی (ع) ابرکوه، به مرحله دوم المپیاد ملی شیمی، خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ دو نفر از دانش آموزان پژوهش سرای  شهید میربقائی ابرکوه، در المپیاد ملی شیمی رتبه برتر را از آن خود کرده و به مرحله بعدی راه یافتند.

علی اصغر اکرمی مدیر این پژوهش سرا، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: طی سال های اخیر، شرکت در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان شهرستان با استقبال خوبی روبرو شده است. هر ساله دوره آمادگی المپیاد در رشته های فیزیک، شیمی، ادبیات با تدریس دبیران برجسته و مجرب در پژوهشسرای شهید میربقائی ابرکوه، برگزار می شود.

اکرمی ضمن تبریک به دانش آموزان و خانواده آنها، گفت: در سال جاری، آقایان سیدمهدی زارع زاده و محمد اکرمی دانش آموزان دبیرستان امام علی (ع) ابرکوه، توانستند المپیاد ملی شیمی، موفقیت لازم را کسب کرده و به مرحله دوم این المپیاد راه یابند.

وی افزود: المپیادهای علمی در دبیرستان ها، فرصت مناسبی برای احیاء فراگیری علوم پایه از سن نوجوانی است و پُرکردن اوقات فراغت دانش آموزان مستعد به کمک آموزش علوم پایه بسیار مناسب است. کتاب های درسی نیز به هیچ وجه اغنا کننده فراگیران باهوش نیست.

اکرمی با تأکید بر این موضوع که کنکور همه ساله به سمت مفهومی شدن پیش می رود، تصریح کرد: برای جلوگیری از بطالت وقت و یا جایگزین های نامناسب، بهتر است از فرصت المپیادهای علمی و فراگیری یک رشته از دروس اختصاصی به صورت عمیق، استفاده شود، چراکه به موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری کمک شایانی می کند.

مدیر پژوهش سرای  شهید میربقائی ابرکوه، خاطر نشان کرد: افزایش توان یادگیری، افزایش تمرکز، پشتکار و سختکوشی از فواید عمومی آموزش دروس المپیادی است که الگوهای مناسب یادگیری را فراهم می آورد.

محمد اکرمی پایه یازدهم تجربی

 

سیدمهدی زارع زاده پایه یازدهم تجربی

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد