Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم روز ابرکوه:

آمریکا به خیال روزنه «برجام» می خواهد انقلاب را از درون فلج کند/اتصال به تعالیم رضوی؛ جلوگیری از شکست


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم گرامیداشت روز 17 آبان گفت: آمریکا و امثال آن به تصور اینکه «برجام» راهی برای نفوذ آنان گشوده است، می خواهند انقلاب ایران را از درون نابود کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، آیین استقبال از ورود کاروان نمادین امام رضا(ع) به ابرکوه به همت هیئت مکتب الرضا(ع) عصر دیروز در محل مسجد بیرون برگزار شد که طی آن حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در جمع مردم این روز با شکوه را گرامی داشته و تأکید کرد گرامیداشت رخدادهای مهم مربوط به ائمه معصومین(ع)، به منزله پیوند خوردن با فرهنگ آن بزرگواران است.

مردم ایران در برابر آمریکا سر تعظیم فرود نمی آورند

حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: ما به حضور امام رضا(ع) در کشورمان افتخار می کنیم و معتقدیم کسی که به تعالیم ایشان متصل باشد و آن را در زندگی بکار ببندد هرگز شکست نخواهد خورد، چرا که اندیشه اش با فرهنگ رضوی شکل گرفته و تزلزل و اضطرابی در زندگی ندارد.

تقوی ضمن اشاره به حضور مردم در صحنه های مهم تاریخی و زنده نگه داشتن روزهای مهم تاریخ ایران، تصریح کرد: مردمی که به سرچشمه انوار لایزال الهی و تعالیم فرهنگ رضوی متصل هستند هرگز در برابر آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش سر تعظیم فرود نمی آورند، چرا که مردم ایران شاگردان مکتب امام خمینی(ره) که در جهان انقلابی عظیم به وجود آورد.

برجام؛ راه نفوذ به ایران نیست

وی ضمن اشاره به حوادث اولایل انقلاب و ترور شخصیت های برجسته ایران توسط گماشتگان آمریکا، تأکید کرد: آمریکا و امثال آن به تصور اینکه «برجام» راهی برای نفوذ آنان گشوده است، می خواهند انقلاب ایران را از درون نابود کنند؛ غافل از اینکه راه ما، راه شهدا است و تنها مقاومت می تواند ما را به پیروزی نهایی برساند.

رهبری به آمریکا فرصت نفوذ نمی دهند

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: ما پیرو رهبری هستیم که پرچم مسئولیت را به دوش جان می کشد و شجاعانه در برابر همه زیاده خواهی های آمریکا ایستاده و هرگز به آمریکا فرصت نخواهد داد. لذا باید هوشیارانه گوش به نصایح رهبری داده و هشدارهای ایشان را جدی بگیریم و مراقب نفوذ دشمن باشیم.

تکیه بر اقتصاد مقاومتی و ایستادگی

تقوی با بیان اینکه نباید به آمریکا ذره ای امید داشته باشیم، ادامه داد: این مملکت همه چیز دارد، انسان های متفکر و اندیشمند، منابع طبیعی، منابع معنوی گسترده و ... که برای رشد و تعالی از هر نظر مناسب است. پس ما باید با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، روی پای خود بایستیم.

این مقام مسئول در خاتمه سخنانش به مردم توصیه کرد که نماز جمعه را که مصداقی برای کرنش در مقابل خداوند است همیشه اقامه کنند و اجازه ندهند رخدادهای مهمی همچون 17 آبان که در سرنوشت ما نقش بسزایی دارد، از بین برود.
انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد