Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس امور اقتصادی ابرکوه:

آموزش فنون خاص«جرات مندی و قاطعیت» نیاز ضروری مشاغل آزاد است


کارشناس امور اقتصادی در جمع اعضاء کانون شهید چمران ابرکوه گفت: آموزش فنون خاص جرات مندی و قاطعیت نیاز ضروری مشاغل آزاد است و باید متقاضیان این نوع مشاغل با آن آشنا شوند.

به گزارش سرو ابرکوه، يكي از مهم‌ترين رفتارهاي بين فردي، رفتار قاطعانه و يا جراتمندي است که برای افرادی که قصد راه اندازی شغل و یا سرمایه گذاری را دارند بسیار مهم و اساسی بوده و نیاز به فنون خاصی دارد.

با هدف آشنا کردن مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه، که متقاضی وام و درصدد خود کفاشدن هستند «کارگاه جرات مندی و قاطعیت» در مدرسه خانواده کانون شهید چمران برگزار شد و 27 کارآموز با این مهارت و فنون آن آشنا شدند.

محمد فلاح زاده کارشناس امور اقتصادی در این کارگاه، دفاع از حقوق خود و عدم اجازه سودجویی دیگران از منافع شخصی را از مهمترین وظایف افرادی که در طرح های اشتغال سرمایه گذاری می کنند عنوان و بر لزوم ابراز احساسات صادقانه تاکید کرد و گفت: آموزش فنون خاص جرات مندی و قاطعیت نیازی ضروری مشاغل آزاد است.

فلاح رفتار پرخاشگرانه را یکی از موارد تجاوز به حقوق دیگران عنوان و بر لزوم خوش اخلاقی در تمامی مراحل اشتغال تاکید کرد و گفت: رفتار پرخاشگرانه به معنای قاطعیت نیست بلکه نشانه ضعف در افراد شاغل محسوب می شود.

درادامه این کارگاه، 50 روش عملی برای بالا رفتن عزت نفس و جرات مندی توسط مربی مربوطه بیان شد و کارآموزان سئوالات خود را  مطرح کردند.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد