Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

ائمه جمعه، امامان جماعت و نیروهای انقلابی در حد توان برای روشنگری تلاش می کنیم


امام جمعه بخش بهمن: امروز عده ای از روشنگری های ائمه جمعه، امامان جماعت و نیروهای ارزشی هراس دارند و آنان را مورد هجمه و تهمت قرار می دهند، اما ما وظیفه خود را در حد توان انجام خواهیم داد.

به گزارش سرو ابرکوه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول سیاسی ناحیه، مسئول عقیدتی، مسئول بسیج سازندگی و جمعی از جهادگران بسیجی بخش بهمن با حجت الاسلام علیزاده امام جمعه مهردشت دیدار کردند.


حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اهمیت بسیج در جامعه امروز اظهار کرد: امروز روشنگری و جلوگیری از تغییر هویت جوانان که از برنامه های اصلی دشمنان انقلاب است، یکی از وظایف مهم سپاه و بسیج می باشد.


امام جمعه مهردشت افزود: باید نیروهای ارزشی، انقلابی و مخلص تقویت شوند و نباید بچه های حزب الهی، ولایتمدار و دلسوز منزوی شده و مورد تهمت قرار گیرند.


وی تاکید کرد: الگوی ما رهبر عظیم الشان انقلاب است و وظیفه ما نیز پیروی از ایشان می باشد و از جمله وظایف ائمه جمعه و سپاه پاسداران تبیین منویات امام راحل و رهبر است.


علیزاده گفت: امروز عده ای از روشنگری های ائمه جمعه، امامان جماعت و پایگاه های مقاومت بسیج در حلقات صالحین و همچنین نیروهای ارزشی هراس دارند و آنان را مورد هجمه و تهمت قرار می دهند، اما ما وظیفه خود را در حد توان انجام خواهیم داد.


ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، نیز در این دیدار ضمن تبریک عید مبعث و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، گزارشی از عملکرد گروه های جهادی و بسیج سازندگی ارائه نمود.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد