Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت ابرکوه مطرح کرد

اکنون پایان مهلت 60 روزه ایران به اروپاییان و زمان تحقق وعده های مسئولین است


امام جمعه موقت ابرکوه، گفت : مهلت 60 روزه ایران به اروپایی ها جهت برجام به پایان رسیده است، اکنون نوبت مسئولین است که به وعده هایی که در این خصوص داده اند، عمل کنند و بدانند ملت سرسختانه و شجاعانه پشت سر آنها ایستاده است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه در خطبه های نماز با اشاره به اهمیت اجرای عدالت علوی و رفع ظلم و تبعیض، اظهار کرد : نتیجه ظلم و بی عدالتی در حق مردم، دشمنی و جنگ با خدا است.

حجت الاسلام فتاحی، به دیدار مقام معظم رهبری و کارگزاران حج اشاره کرد و گفت : نماد عینی وحدت جهانیان در برنامه های مختلف حج، شرکت در نمازهای جماعت، حضور در مراسمات اهل تسنن، استفاده از فضای معنوی و... از ابعاد سیاسی معنوی حج است.

وی افزود : به فرموده ایشان، حج ابعاد سیاسی دارد که مطابق دستورات اسلام است. وحدت، حمایت از مظلومین همچون ملت فلسطین و مردم یمن، برائت از مشرکین، که امور سیاسی و مطابق تعالیم اسلام هستند، همان تکلیف دینی و عبادت است.

فتاحی، با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که حج موجب ثروتمندی و بی نیازی است نه فقر، تأکید کرد : حج رفتن فقر نمی آورد و اینکه برخی می گویند حج را سیاسی نکنید، سخن نادرستی است. زیرا حج و حضور حجاج در این کنگره جهانی بنا بر سیاست های کشور و تصمیم گیری مسئولین انجام می شود.

امام جمعه موقت ابرکوه، در بخشی از خطبه ها خاطر نشان کرد : مهلت 60 روزه جمهوری اسلامی ایران به اروپایی ها جهت برجام به پایان رسیده است، که امیدواریم مسئولین در این خصوص به قول و وعده هایی که داده اند، عمل کنند و بدانند ملت سرسختانه و شجاعانه پشت سر آنها ایستاده اند.

وی، در پایان با گرامیداشت دهه کرامت و اعلام برنامه های این دهه در شهرستان گفت : در دهه کرامت برنامه های فرهنگی مذهبی متنوعی در مسجد بیرون منزلگاه امام رضا (ع) برگزار می شود، که یکی از آنها جشن زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی سه شنبه شب همراه با نماز مغرب و عشاء است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد