Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی استان یزد مطرح کرد

تأثیرگذار بودن موقعیت حساس ابرکوه در امنیت استانی و فرا استانی/ استقرار پلیس آگاهی در ایست بازرسی فراغه


فرمانده انتظامی استان یزد در اولین سفر خود به ابرکوه، گفت : ابرکوه به لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص که دروازه استان یزد از سمت فارس و مسیر تردد قاچاق از کویر است، از بُعد امنیت استان و فرا استانی، تأثیرگذار می‌باشد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در اولین سفر خود به ابرکوه، با حضور سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده انتظامی شهرستان، پشت میز خدمت نشست و در دیداری صمیمی با برخی مردم، پیگیر مسائل و مشکلات آنها شد.

سردار میرحیدری با اشاره به اینکه چند ماه از خدمت وی در استان یزد می‌گذرد، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : حضور در شهرستان‌های استان، آشنایی با همکاران، دیدار با مردم جهت شناسایی بیشتر مشکلات و دغدغه آنها و بررسی کاستی‌های حوزه پلیس از برنامه‌هایی است که در اولویت کاری ما قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد، ضمن تشکر از اعضای شورای تأمین شهرستان ابرکوه که دغدغه‌های شهروندان را مطرح کردند، تصریح کرد : ابرکوه به لحاظ موقعیت جغرافیایی که ورودی و دروازه استان یزد از سمت استان فارس و مسیر تردد قاچاق از کویر، است و به دلیل ویژگی‌های خاص از بُعد امنیتی استان و فرا استانی، تأثیرگذار و حساس است.

وی تأکید کرد : یکی از موارد مهم با توجه به شرایط محورهای مواصلاتی ابرکوه، بحث پلیس‌راه است که مجوز آن از طریق ناجا ابلاغ و امروز مقرر شد مسئولین شهرستان با کارشناسان پلیس‌راه استان، محل مناسبی برای جانمایی آن مشخص کنند و مراحل احداث آن پیگیری شود.

میرحیدری در پایان اذعان کرد : تقویت و تجهیز و انتقال دو لاین برای کنترل ورودی و خروجی ایست بازرسی فراغه، به‌عنوان یکی از ایستگاه‌های حساس استان، استقرار عوامل پلیس آگاهی در این مرکز باهدف برخورد جدی با مجرمین در حال حرکت که دامنه جرم خود را در استان یزد توسعه داده‌اند، از مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد.

خوش‌آمدگویی دانش آموزان در مراسم صبحگاه، اجرای گروه زرنوازان نیروی انتظامی استان در مدارس بشارت و امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی ابرکوه بود.

گفتنی است سرهنگ مسعود قانعی رئیس پلیس‌راه استان یزد و برخی دیگر مسئولین نیروی انتظامی استان، که سردار میرحیدری را در این سفر همراهی می‌کردند، در پایان با خانواده شهدا نیز دیدار کردند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد