Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه:

کشف 100 درصدی مواد مخدر در ابرکوه/ تشکیل 194 فقره پرونده قضایی معتادین


فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه گفت: امسال 281 کیلو مواد مخدر و 9 و نیم کیلو مواد مخدر صنعتی در ابرکوه کشف شده که منجر به دستگیری 132 نفر شده است.

به گزارش سروابرکوه، صبح امروز سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در حوزه پیشگیری اعتیاد گفت: مهمترین برنامه این نیرو در حوزه پیشگیری، آموزش است و با همین هدف 40 مورد آموزش چهره به چهره در حوزه های دانش آموزی و مدارس صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ابرکوهی وضعیت نامناسبی در حوزه اعتیاد ندارد گفت: همین مقدار کم هم باید با آموزش به پایان برسد.

صالحی با تاکید بر اینکه ایست بازرسی تا پایان سال اجرایی می شود گفت: با تاسیس این پاسگاه از ورود مواد به استان جلوگیری می شود.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه کشف مواد مخدر در سال جاری پیشرفت 100 درصدی داشته است گفت: امسال 281 کیلو مواد مخدر در شهرستان کشف شده و کشف مواد مخدر صنعتی 9 و نیم کیلو بوده است که منجر به دستگیری 132 نفر شده است.

وی تاکید کرد: تاکنون 42 نفر به کمپ استان اعزام شدند که چند نفر خانم بوده اند و اعزام آنان به استان به خواست خودشان بوده اما آنچه مهم است کمبود نیرو و اعتبار در این حوزه است که باید به آن توجه شود.

این مقام انتظامی به تشکیل 194 فقره پرونده قضایی در زمینه مواد مخدر با همکاری دادستان ابرکوه اشاره کرد و گفت: در بحث محورهای مواصلاتی، 72 نفر دستگیری داشته اند و 120 نفر نیز در نقاط آلوده و پاکسازی به دام پلیس افتاده اند.

صالحی با بیان اینکه بحث دستگیری معتادان باعث کاهش سرقت نیز شده است گفت: کشفیات ایستگاه بازرسی نیز 143 کیلو مواد مخدر بوده که منجر به دستگیری 55 نفر شده است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد