Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه شورای اداری ابرکوه انجام شد

تجلیل مدیرکل میراث فرهنگی یزد از خبرنگار صدا و سیما در ابرکوه+ تصاویر


رئیس اداره میراث فرهنگی استان یزد، از خبرنگار واحد مرکزی صدا و سیما در ابرکوه تجلیل کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته در حاشیه جلسه شورای اداری که با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی در فرمانداری برگزار شده بود، از سید هاشم حسینی خبرنگار واحد مرکزی صدا و سیما در ابرکوه، تجلیل شد.

فاطمه دانش مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و مسئولان بوم گردی های ابرکوه، از خبرنگار صدا و سیما در شهرستان جهت پوشش خبرهای حوزه گردشگری، اقامتگاه ها و بوم گردی های ابرکوه، تجلیل کردند.

محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، نیز ضمن تشکر از اصحاب رسانه شهرستان گفت: یکی از ویژگی های گزارشات و اخبار ارسالی خبرنگار صدا و سیما در شهرستان، بعد از تکنیک و کیفیت مطلوب آن، پیگیری مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم است.

حسینی خبرنگار صدا و سیما در حاشیه این تجلیل در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: سال 88 فعالیت خود را در حوزه خبر و اطلاع رسانی با وجود کمترین امکانات و فقدان وسایل و تجهیزات ارتباطی پیشرفته در شهرستان  ابرکوه آغاز کردم.

وی ادامه داد: با گذشت حدود 3 الی 4 سال از شروع کار، با هدف مطرح کردن ابرکوه در بحث رسانه های استانی و کشوری، محور برنامه های خود را پل ارتباطی بودن بین مردم و مسئولان که رسالت اصلی رسانه است، قرار دادم.

خبرنگار صدا و سیما در ابرکوه، بیان کرد: به لطف خدا به این هدف نزدیک شدم هر چند هنوز مورد رضایت خودم نیست ولی از سال 1391 تا کنون هر ماه شاهد پخش گزارش تولیدی و خبری از ابرکوه در رسانه ملی هستیم.

حسینی با اشاره به اینکه بحث خبر و اطلاع رسانی و انواع رسانه در کشور توسعه پیدا کرده است، گفت: گزارشات ارسالی ابرکوه به استان نیز نسبت به گذشته جایگاه مطلوبی در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده است و توانسته رتبه هایی در این زمینه از آن خود کند.

مدیر دفتر واحد خبری شهرستان ابرکوه، عنوان کرد: در حال حاضر همزمان با پوشش اخبار شهرستان، در برنامه های رصد صدا و سیما استان که با هدف بررسی و پیگیری مشکلات و معضلات اجتماعی، اقتصادی و... مردم به صورت زنده از شبکه تابان پخش می شود، فعالیت می کنم.

وی تصریح کرد: از مسئولان و مردم شهرستان تقاضا دارم، با توجه به اهمیت و ضرورت گسترش حوزه خبر و خبررسانی، نه تنها با صدا و سیما بلکه با تمام رسانه های محلی، استانی و کشوری که در ابرکوه فعال هستند، همکاری و حمایت های لازم را جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان داشته باشند.

خبرنگار ابرکوه در پایان خاطر نشان کرد: هدف همه ما از فعالیت در عرصه خبر، معرفی فراملی شهر تاریخی و نمونه گردشگری ابرکوه است.

انتهای پیام/ ف

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد